کد خبر : 2075494 | 17 مهر 1403 ساعت 20:42 | 16.8K بازدید | 27 دیدگاه

ملی‌پوشان کلافه از ترافیک سنگین تاشکند (عکس)

فاصله هتل محل استقرار تیم ملی تا محل تمرین باعث کلافگی اعضای تیم ملی شد.

ملی‌پوشان کلافه از ترافیک سنگین تاشکند (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، با وجود اینکه اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف هفته سوم رقابت‌های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی پیش از ظهر امروز عازم تاشکند ازبکستان شدند، امیر قلعه‌نویی تمرین عصرگاهی را در دستور کار شاگردانش قرار داد تا آنها را پس از چند هفته بار دیگر زیر نظر بگیرد و تاکتیک‌های مورد نظرش را برای پیروزی مقابل تیم ملی ازبکستان مرور کند.

اما نکته‌ای که سبب شد بازیکنان تیم ملی و کادر فنی اذیت شوند، فاصله هتل تیم ملی در تاشکند تا محلی بود که فدراسیون فوتبال ازبکستان در منطقه دوستلیک برای تمرین شاگردان امیر قلعه‌نویی در نظر گرفته بود و باعث شد آنها 75 دقیقه در ترافیک تاشکند گیر بیفتند.

بخش رسانه تیم ملی اعتراض خود را به مسئولان ازبکستانی اعلام کرده و درباره این موضوع نوشته است: «ملی پوشان پس از استراحتی کوتاه، زمان ٧۵ دقیقه‌ای هتل تا محل تمرین را در ترافیک شدید تاشکند طی کردند. انتخاب زمین تمرین خارج از شهر تاشکند، از شگفتی‌های میزبانی ازبکستان برای تیم ملی ایران بود که با اعتراض نمایندگان تیم ایران همراه بود.» 

2092435
تصاویری از ترافیک شدید خیابان‌های تاشکند که باعث سفر ٧۵ دقیقه‌ای ملی‌پوشان از هتل تا منطقه دولستیک، در حومه پایتخت ازبکستان شد!

البته فردا امیر قلعه‌نویی و شاگردانش برای برگزاری آخرین جلسه تمرینی دیگر لازم نیست این مسافت را طی کنند و در ورزشگاه بنیادکار که محل برگزاری مسابقه است از ساعت 19 تمرین خواهند کرد.

دیدگاه‌ها