کد خبر : 2075475 | 17 مهر 1403 ساعت 19:00 | 7.5K بازدید | 23 دیدگاه

لاپورتا: اینیستا گذشته، حال و آینده بارسلوناست

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، از آندرس اینیستا تمجید کرده و از او به عنوان یک فوتبالیست بااخلاق تعریف کرد.

لاپورتا: اینیستا گذشته، حال و آینده بارسلوناست

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا در روزی که چهره محبوب بارسلونا اعلام کرد کفش‌هایش را آویزان می‌کند، زندگی حرفه‌ای آندرس اینیستا را مرور می‌کند. رئیس باشگاه بارسلونا بر ظرافت، ارزش‌ها و روحیه ورزشی اینیستا تاکید کرد.

لاپورتا به دوربین باشگاه بارسلونا گفت: "او بازیکنی بود که می‌خواست فوتبالیست‌هایی که امروز در تیم اصلی بازی می‌کنند، از او تقلید کنند. او گذشته، حال و آینده بارساست. او بخشی از هویت ما و یک فرد خارق العاده است. او در اولین دوران ریاستم در بارسا بازیکن تیم بود و من همیشه با او رابطه خوبی داشتم، او یک بازیکن در خدمت تیم و متعهد بود.

فراتر از گل معروف او در استمفوردبریج، که خاطرات بسیاری را برای هواداران بارسا به ارمغان می‌آورد، او ظرافت خاصی داشت، نحوه چرخش، روش دریبل زدن و فروتنی او خاص بود.

2092389

اینیستا یکی از آن ورزشکارانی است که باعث می‌شود از بارسایی بودن خود احساس غرور داشته باشید و او بسیار زیاد بین همه محبوب است. آندرس استعداد زیادی داشت، اما به دلیل اینکه بااخلاق بازی می‌کرد، بسیار دوستش داشتند. او هر چه توانست را در فوتبالش به بقیه منتقل کرد.

او در بارسا به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک فرد شکل گرفت. اینیستا ارزش‌های فوق‌العاده‌ای را منتقل می‌کند که عمیقاً در باشگاه ریشه دارد، مانند تعهد، احساس مسئولیت، تلاش و عشق به پیراهن بارسا."

دیدگاه‌ها