کد خبر : 2075453 | 17 مهر 1403 ساعت 17:20 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

اسلحه‌ها برای شلیک آماده است؛

آغاز رقابت آقای گلی: نام‌های آشنا و سلطه جوان‌ها

شش هفته از لیگ برتر فوتسال را پشت‌سر گذاشته‌ایم و ستاره‌ها و بلند پروازها برای جوایز فردی به نحو خیره‌کننده‌ای عرصه رقابت را تنگ کرده‌اند.‌

آغاز رقابت آقای گلی: نام‌های آشنا و سلطه جوان‌ها

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف اعداد در جدول گلزنان به باریکی یک مو است و شش بازیکن با ترکیبی از فوق ستاره‌ها و بلندپروازها برای کفش طلا رقابت می‌کنند. همان نام‌های همیشگی و بازیکنان جاه‌طلبی که در شش هفته گذشته قهرمان تیم‌هایشان بوده‌اند. اکنون زمانش فرا رسیده که آن‌ها با درخشش خود دروازه‌ها را به توپ ببندند و برای جوایز فردی تلاش کنند. مثلث طلایی جنوبی‌ها نقطه عطف بهترین‌ گلزنان فصل است. جوذری با شش گل، بازیار و دهقانی هر کدام با پنج گل سرآمد این سیاهه خواهند بود و درخشانی آقای گل فصل گذشته، توسط بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر یعنی مهدی جاوید تهدید می‌شود. به این نام‌ها، پژمان بهادیوند را هم اضافه کنید که از آمادگی بالایی برای کسب جایزه منحصربه‌فرد برخوردار است.

*بهترین گلزنان تا به اینجای فصل کدام بازیکنان بوده‌اند؟

*مهدی جاوید؛ مس سونگون؛ 6 گل

2092349

فصل گذشته نیمی از مسابقات را از دست داد، اما بازگشت کشنده‌ای داشت و گلزنی، سلاح‌ همیشگی‌اش را در دست گرفت. جاوید، آقای گل تاریخ لیگ باشگاهی ایران، همانند همیشه پیشتاز برای کفش طلا بوده و در مصاف با پالایش نفت بندرعباس یک بار دیگر تکرارنشدنی‌اش را تعریف کرد.

*محمدحسین درخشانی؛ گیتی پسند؛ 6 گل

2092351

درخشش آقای گل فصل گذشته توقف ناپذیر بوده. او با همان ماموریت و شکل همیشگی در عقب زمین نجات‌بخش دروازه تیمش است و در مواقع ضروری به سوی سنگر حریف می‌تازد و گیتی پسند را از شر قفل دروازه‌ها خلاص می‌کند. درخشانی، با کمترین ضربات نواخته شده اینجاست. در صدر بهترین گلزنان فصل!

*علی جوذری؛ پالایش نفت بندرعباس؛ 6 گل

2092350

بازیکن 21 ساله پالایش نفت در نقش ستاره‌ها تأثیر بسزایی در عملکرد فوق العاده تیمش داشته است. فرم جوذری نشان می‌دهد که او علاوه بر کفش طلایی از قابلیت ویژه‌ای برای جوایزی همچون بهترین بازیکن جوان فصل دارد و در کنار بازیار و دهقانی بسیار تقویت شده. بازیکن جوان جانشین بالقوه‌ای در پست خود در تیم ملی است.

دیدگاه‌ها