کد خبر : 2075450 | 17 مهر 1403 ساعت 16:57 | 23K بازدید | 14 دیدگاه

میکل مرینو:

من جای رودری را در تیم ملی اسپانیا پُر می‌کنم

میکل مرینو، هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا، می‌گوید مانند تمامی بازیکنان از فشردگی مسابقات باشگاهی و ملی ناراحت است.

من جای رودری را در تیم ملی اسپانیا پُر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، میکل مرینو قبل از اینکه تیم ملی اسپانیا در این فیفادی اکتبر در دو بازی لیگ ملت‌های اروپا به میدان برود مقابل خبرنگاران حاضر شد و در یک کنفرانس خبری به سوالات پاسخ داد.

اولین بازی اسپانیا روز شنبه مقابل دانمارک در و دومین بازی هم سه‌شنبه آینده مقابل صربستان خواهد بود.

از این فوتبالیست در مورد برنامه فشرده رقابت‌های باشگاهی و ملی پرسیده شد و تایید کرد که بازیکنان در شرایط سختی به سر می‌برند.

او ابتدا درباره مصدومیت رودری و دنی کارواخال گفت: "از آخرین باری که دعوت شدم، تغییرات بزرگی انجام شده است. ما با از دست دادن کارواخال و رودری، دو بازیکن مهم تیم ملی و رختکن، دچار بدشانسی شدیم. ما دلتنگ آن‌ها خواهیم شد، اما همچنین درها برای بازیکنان دیگری که بسیار آماده هستند، باز شده است. صحبت‌های زیادی در مورد مصدومیت‌ها و تعداد بازی‌ها وجود دارد و در این حرفه، همه ما نظر بسیار مشابهی داریم.

من فوتبال بازی کردن را دوست دارم، اما وقتی این کار را زیاد انجام می‌دهی، زمانی می‌رسد که بدنت با مغزت هماهنگی ندارد و آن وقت است که خطر در کمین است. کاری که باید انجام دهیم این است که مراقب خودمان باشیم. تقویم مسابقات اکنون ناراحت کننده است، بنابراین ما باید مراقب خودمان باشیم."

2092343

وضعیت خودت چطور است؟

بعد از مصدومیتی که داشتم، احساس خوبی دارم و قوی هستم. خوشحالم که با هم تیمی‌هایم به اینجا برگشتم. بسیار خوشحالم که یک ماجراجویی جدید را شروع کردم. ما هنوز تشنه انجام کارهای بیشتری هستیم.

مقایسه لالیگا و لیگ برتر؟

همیشه وجود دارد. حقیقت این است که من مدت زیادی در لیگ برتر نبوده‌ام، هنوز فرصت کسب تجربه صد درصد را نداشته‌ام. اما لیگ برتر خیلی فیزیکی است. در اسپانیا موقعیتی بازی‌های تاکتیکی‌تر هستند اما هر دو لیگ سطح بالایی دارند.

پر کردن جای خالی رودری؟

من به طور خاص در این مورد با مربی صحبت نکرده‌ام. در شرایط ضروری می‌توانم بدون هیچ مشکلی در آن پست بازی کنم. اما در تیم ملی من به عنوان شماره 8 یا 10 بازی می‌کنم و رودری و زوبیمندی همیشه در پست هافبک دفاعی بوده‌اند. اما من برای هر کاری که رئیس بخواهد آماده‌ام.

لامین یامال؟

من می‌بینم که او خیلی خوب کار می‌کند. او هنوز همان بچه شاد اسپانیاست، جوان 17 ساله‌ای که می‌خندد و دست از شوخی بر نمی‌دارد. یامال در سطحس باورنکردنی بازی می‌کند. او یک استعداد منحصر به فرد در سطح جهانی است و امیدوارم که این سطح را حفظ کند. او 17 سال دارد، جوان است و ممکن است در آینده لحظات بدی وجود داشته باشد. اکنون همه از او تعریف می‌کنند، اما امیدوارم وقتی چند بازی بد داشته باشد، زیاد از او انتقاد نکنند.

دیدگاه‌ها