کد خبر : 2075446 | 17 مهر 1403 ساعت 16:32 | 28.4K بازدید | 21 دیدگاه

چالش جدید شماره هشت پرسپولیس: بازگشت دوم!

مرتضی پورعلی گنجی بعد از بازگشت از مصدومیت حالا هدف جدیدی را دنبال خواهد کرد.

چالش جدید شماره هشت پرسپولیس: بازگشت دوم!

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی‌گنجی سال بسیار سختی را سپری کرد. او در حالی که مدافع ثابت پرسپولیس و تیم ملی بود یک سال پیش در دیدار دوستانه با قطر دچار مصدومیت دردناکی شد و با دومین تجربه پارگی رباط صلیبی یک فصل کامل از مستطیل سبز دور شد.

با این حال پورعلی گنجی انگیزه و امید خود را از دست نداد و با پشتکار زیاد تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرد تا در ابتدای پیش فصل به تمرینات گروهی سرخپوشان برگردد. او در این فصل در دو بازی ابتدایی برابر ذوب آهن و تراکتور به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت اما بدشانسی بزرگی گریبان‌گیرش شد.

2092339

شماره هشت پرسپولیس این بار با مصدومیت عضلانی یک ماه و نیم از میادین دور شد و بازی‌های فولاد، الاهلی، آلومینیوم، استقلال و پاختاکور را از دست داد. در نهایت او در بازی چادرملو در نیمه دوم به زمین رفت تا پس از مصدومیت حسین کنعانی خط دفاعی سرخپوشان را مستحکم کند.

پورعلی گنجی حالا هدف جدیدی را دنبال می‌کند. او که به واسطه مصدومیت با پیراهن تیم ملی یک سال سخت را سپری کرد حالا امیدوار به پس گرفتن پیراهن شماره هشت خود در تیم ملی است. باید دید شرایط او در ادامه فصل به نحوی می‌شود که امیر قلعه‌نویی او را دوباره به تیم ملی فرا بخواند یا خیر. البته باتوجه به روحیه مبارزه‌طلبی این بازیکن، این موضوع دور از دسترس نیست.

دیدگاه‌ها