کد خبر : 2075442 | 17 مهر 1403 ساعت 16:16 | 3.7K بازدید | 6 دیدگاه

آلبوصبیح: تمام هدف ما سه امتیاز با هوادار است

هافبک جنگنده شمس آذر مدعی است در روزهای باقی‌مانده تا جدال با هوادار، تمام هدف خودشان را پیروزی مقابل تیم هوادار قرار خواهند داد.

آلبوصبیح: تمام هدف ما سه امتیاز با هوادار است

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر موفق شد طلسم این فصل خود را با برتری مقابل مس رفسنجان بشکند و اکنون در شرایطی راهی تعطیلات شده‌‌اند که مدعی‌اند با پیروزی در هفته آتی به جدول بازخواهند گشت.

صادق آلبوصبیح، هافبک جنگنده شمس آذر درباره دیدار مقابل مس رفسنجان گفت: قطعا یکی از دیدارهای سخت برای ما بود. بازی در خانه حریف و ستاره‌هایی که داشتند کار را برای ما سخت می‌کرد اما ما تنها با انگیزه پیروزی در این بازی وارد زمین شده بودیم. با تمرکز بالا و جنگندگی لازم در نهایت توانستیم تدابیر فنی آقای دقیقی را در زمین اجرا کنیم و خوشحالم که طلسم شکست و به اولین برد رسیدیم.

هافبک شمس آذر درباره روند متفاوت این تیم در فصل جاری نسبت به لیگ قبلی گفت: خب طبیعی است که تغییرات زیاد روی تیم ما تاثیر گذاشته باشد. با این حال از حیث عملکرد فنی همچنان توانسته‌ایم فوتبال جذابی را به نمایش بگذاریم. مطمئنا با اجرایی شدن تدابیر فنی آقای دقیقی روز به روز بهتر خواهیم شد و به تیم فصل گذشته نزدیک می‌شویم. بازیکنان زیادی از تیم ما جدا شده‌اند و از سوی دیگر آقای دقیقی هم دیر به تمرینات اضافه شدند و زمان را از دست دادیم. اما خوشبختانه امیدوارکننده این است که از نظر فوتبالی همچنان ریتم مناسبی داریم.

آلبوصبیح درباره دیدار مقابل هوادار و شرایطی که فصل گذشته مقابل این حریف با شکست در دو بازی رفت و برگشت داشته‌اند گفت: قطعا اگر بازی را بار دیگر ببینید متوجه می‌شوید از نظر موقعیت کاملا تیم برتر بودیم. با این حال آن نتیجه برای فصل گذشته است و تاثیری در روند این فصل ما ندارد. تیمی متفاوت هستیم با هدفی بزرگتر از فصل گذشته. قطعا برای برد وارد زمین می‌شویم.

وی ادامه داد: به جایگاه حریف کاری نداریم. همانطور که در مورد بازی‌های دیگر هم به جایگاه آنها نگاه نمی‌کنیم و تفکر آقای دقیقی نمایشی برتر و انگیزه برتری است. در این بازی و در فاصله باقی مانده تمام توان و تمرکزمان را روی کسب سه امتیاز خواهیم گذاشت. به برد در این بازی نیاز داریم تا جایگاه مناسبی کسب کرده و با انگیزه بالاتر برای ادامه مسابقات بجنگیم.

دیدگاه‌ها