کد خبر : 2075439 | 17 مهر 1403 ساعت 15:52 | 26.8K بازدید | 20 دیدگاه

به لافابریکا اعتماد می‌شود؟

رئال همدرد بارسا: در انتظار تصمیم کارلتو!

رئال مادرید با مصدومیت دنی کارواخال حالا چاره‌ای ندارد جز اینکه مثل بارسلونا دست نیاز به آکادمی خود دراز کند.

رئال همدرد بارسا: در انتظار تصمیم کارلتو!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، روز شنبه کارواخال زانویش به شدت آسیب دید و هواداران رئال با وجود برتری تیمشان، با افسوس به خانه برگشتند. این یک معضل جدی برای آنچلوتی است و می‌تواند خواب و آرامش را از مربی ایتالیایی بگیرد.

او که قبلاً با مشکل پر کردن جای خالی تونی کروس دست و پنجه نرم می‌کرد، به این موضوع فکر نکرده بود که شاید مجبور شود برای کارواخال هم جانشین پیدا کند. دنی بهترین مدافع کناری تاریخ رئال است و اولین سنگ بنای یک تیم قهرمان بود. کسی که از اول تا آخر بازی می‌جنگد و در دفاع و همچنین در حمله یک مهره حیاتی است. همانطور که در مورد تونی کروس اتفاق افتاد، نمی‌توان برای او جایگزین پیدا کرد. اما این اتفاقی است که رخ داده و دوباره به سرمربی تحمیل شده است. بعد از فصلی موفق بدون میلیتائو، آلابا، کورتوا و بنزما، رئال امسال بدون کروس و کارواخال کار دشواری خواهد داشت.

برای آنچلوتی لوکاس واسکز باقی مانده است که می‌توان به او اعتماد کرد. شاید میلیتائو که در پورتو مدافع کناری بود و همچنین برای در آن پست برزیل بازی کرده، راه‌حلی دیگر باشد ولی احساس می‌شود که این گزینه‌ها برای پوشش دادن یک فصل طولانی کافی نباشد.

2092324

بله، مقایسه اجتناب‌ناپذیر است. در بارسلونا، به دلیل نیاز و عواقب مدیریت اقتصادی ضعیف، آن‌ها قبلاً راه‌حلی درست پیدا کرده‌اند: لاماسیا. چرا در رئال مادرید نه؟ آیا نمی‌توان یک بازیکن جوان جای کارواخال را بگیرد و حداقل آماده باشد تا جانشین لوکاس شود؟

به عنوان مثال، فورتئا که درباره‌اش صحبت‌های خوبی شده است. برخی خواهند گفت او هنوز در سطح لازم نیست، اما او ارزش امتحان کردن را ندارد؟

در سال‌های اخیر غیبت بازیکنان "لا فابریکا" در تیم اصلی رئال اینچنین توضیح داده شده است: در رئال بهترین‌ها در پست خود بازی می‌کنند و تیم یک دهه است پشت هم جام می‌آورد، اما این دلیل دیگر موجه نیست.

شاید زمان آن رسیده است که جای بهترین محصول آکادمی رئال را یکی مثل خودش پر کند، اما آیا کارلتو مثل ژاوی و فلیک، شهامت این ریسک را دارد؟

دیدگاه‌ها