کد خبر : 2075428 | 17 مهر 1403 ساعت 15:06 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

بولی امیدوار به پایان روزهای سخت در ایران؛

خارجی جدید لیگ برتر: پرتحرک و تشنه بازگشت

سامبو بولی پس از درخشش در سنگال و مراکش نتوانست در ترکیه به روند خوب خود ادامه بدهد و حالا در سیرجان ماجراجویی جدیدی را آغاز کرده است.

خارجی جدید لیگ برتر: پرتحرک و تشنه بازگشت

به گزارش "ورزش‌ سه"، سامبو بولی جونیور 25 ساله و 183 سانتی‌متری که یکی از خارجی‌های تازه وارد به لیگ برتر به‌شمار می‌رود، در پست مهاجم نوک بازی می‌کند. باشگاه فتیق در سنگال، اولین باشگاه فوتبالی سامبو بود. سامبو سپس در دو باشگاه سنگالی دیگر به نام‌های تونقوث و یاراف، بازی کرد. او در فصل 21-2020، به همراه باشگاه یاراف، در تورنمنت جام کنفدراسیون‌های آفریقا حضور یافت و در 5 مسابقه یک گل به ثمر رساند.

بولی بعد از حضور در تورنمنت قاره‌ای آفریقا، مورد توجه باشگاه الوداد مراکش قرار گرفت و این باشگاه مراکشی 153 هزار یورو برای این بازیکن هزینه کرد. سامبو به سرعت در باشگاه جدید خود جا افتاد و در 25 بازی لیگ برتر مراکش، به آمار 13 گل و سه پاس گل رسید و آقای گل مراکش شد. در جام باشگاه‌های آفریقا نیز خوش درخشید و در 13 مسابقه، 7 گل به ثمر رساند. 

سامبو به همراه باشگاه مراکشی در جام باشگاه‌های جهان نیز حضور پیدا کرد و در یک مسابقه به میدان رفت. این مهاجم در فصل دوم حضورش در الوداد، به آمار 13 بازی، چهار گل در لیگ و شش بازی، یک گل در جام باشگاه‌های آفریقا رسید و سپس در نیم فصل با ملبغی حدود 400 هزار یورو به قونیه پیوست.

حاصل شش ماه حضور او در ترکیه، آمار 12 بازی، صفر گل بود که سبب شد خیلی زود کارش در این کشور تمام شود و حالا با پیشنهاد باشگاه گل گهر در ایران حضور دارد.

بولی در سه بازی گذشته یک بازی به صورت تعویضی و دو بازی به صورت فیکس در ترکیب سرمه‌ای پوشان حضور داشته که البته هر چقدر گل گهر در فاز تدافعی بی‌نقص بوده، در فاز هجومی عملکرد خوبی نداشته و تنها سه گل در 6 مسابقه به ثمر رسانده‌اند. بولی در شرایطی که گل گهر به شدت برای کسب پیروزی و گلزنی عطش دارد، بولی هم وضعیت مشابهی را تجربه می‌کند و امیدوار است پس از روزهای سخت در ترکیه بتواند با گلزنی خودش را از طلسمی که در قونیه اسپور به ساق‌های او زده شده را بشکند.

دیدگاه‌ها