کد خبر : 2075418 | 17 مهر 1403 ساعت 14:43 | 17.5K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره والیبال لهستان: چقدر امین اسماعیل‌نژاد عجیبه!

پاسور تیم ملی والیبال لهستان از اسماعیل‌نژاد تعریف و تمجید کرد.

ستاره والیبال لهستان: چقدر امین اسماعیل‌نژاد عجیبه!

به گزارش "ورزش سه"، گرگوژ لوماچ بدون شک اخیرا بهترین روزهای خود را داشته است. او که در جریان بازی‌های المپیک پاریس مدال نقره کسب کرد اخیراً پانصدمین بازی خود را در پلاس لیگا انجام داد. انجام بیش از پانصد مسابقه یک دستاورد بزرگ است. با این حال، خود پاسور تیم اسکرا بلخاتوف آن را احساس نمی‌کند. وی در یک برنامه تلویزیونی اعتراف کرد: "اگر کسی این آمار را ثبت نمی‌کرد و ارائه نمی‌داد من حتی نمی‌دانستم این پانصدمین مسابقه‌ای است که بازی کرده‌ام. من این همه بازی را در پاهایم احساس نمی‌کنم، اما مطمئناً جشن خوبی است و شنیدن این همه سخنان گرم از مردم کشورم بسیار خوب بود. "

این والیبالیست باتجربه اولین حضور خود در لیگ را نیز یادآور شد و گفت: "اولین مسابقه‌ام را به یاد دارم که در شهر وروتسلاو بود. هنوز سال آخر دبیرستان بودم."

2092294

این بازیکن 37 ساله همچنین در مورد همکاری با امین اسماعیل‌نژاد هم تیمی ایرانی خود که اولین سال خود را در این فصل در پلاس لیگا انجام می‌دهد، اظهار نظر کرد. لوماچ ادامه داد: "من از همکاری با امین اسماعیل‌نژاد بسیار متعجب هستم. برای من سخت است که او را با کسی مقایسه کنم. او به یک توپ نیاز دارد و از آنجا با دست چپش مانور می‌دهد. ما همکاری خوبی داریم، او همچنین در حمله بسیار انعطاف‌پذیر است و راه حل‌های زیادی دارد."

لوماچ همچنین در مورد هم‌تیمی سابق خود متئوش بینیک که سال‌ها با او هم تیمی بود و الان به باشگاه زاویرچه رفته و مصدوم نیز هست گفت: "دلم برای بنی کمی تنگ شده است. او برادر من است که سال‌ها با او در‌ اردوهای تیم ملی و باشگاهی در یک اتاق زندگی کردیم. اما ما الان در اسکرا بلخاتوف هم بچه‌های خوبی داریم که بازی کردن با آنها بسیار خوب و دلنشین است."

دیدگاه‌ها