کد خبر : 2075413 | 17 مهر 1403 ساعت 14:28 | 19.8K بازدید | 8 دیدگاه

تصمیم عجیب دو ستاره میلان: نافرمانی از سرمربی!

پائولو فونسکا به شدت از تامی آبراهام و فیکایو توموری به دلیل عمل نکردن به دستورات او در نیمه دوم بازی برابر فیورنتینا عصبانی است.

تصمیم عجیب دو ستاره میلان: نافرمانی از سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، میلان یکشنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های سری آ در یک بازی حساس و تماشایی در ورزشگاه خانگی فیورنتینا روبروی این تیم به میدان رفت و در نهایت در دیداری که جنجال و درگیری بسیاری داشت و با سه ضربه پنالتی و یک کارت قرمز همراه بود با نتیجه ۱-۲ شکست خورد.

تئو هرناندز در نیمه اول یک ضربه پنالتی به حریف تقدیم کرد که روی ریباند تبدیل به گل شد و برای جبران این اشتباه پشت ضربه پنالتی اعلام شده به سود میلان ایستاد اما داوید دخیا این توپ را مهار کرد. فونسکا از این تصمیم بسیار عصبانی و متعجب شد چون از ابتدا قرار بود که کریستین پولیشیچ پنالتی میلان را بزند.

این اتفاق در نیمه دوم هم رخ داد و این بار آبراهام به جای مهاجم آمریکایی پشت پنالتی ایستاد که او هم این ضربه را از دست داد و فونسکا پس از پایان بازی به این موضوع اشاره کرد و مدعی شد که چنین اتفاقی دیگر نباید رخ دهد و حتما پولیشیچ باید به عنوان پنالتی‌زن اول اقدام به زدن ضربات پنالتی میلان کند.

حالا گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که فونسکا و اعضای کادر فنی این تیم در نیمه اول فرصت نداشتند که به تئو اعلام کنند نباید پشت پنالتی بایستد اما در نیمه دوم این موضوع به آنها گوشزد شده بود. با این حال توموری فورا توپ را به آبراهام داد و دستورات سرمربی تیمش را در رختکن نادیده گرفت و این اتفاق عصبانیت شدید این مربی را به همراه داشته است.

این روزنامه تاکید کرده است که عصبانیت فونسکا از این دو بازیکن به حدی شدید است که شاید هر دوی آنها در بازی بعدی میلان در رقابت‌های سری آ که پس از وقفه دیدارهای ملی برابر اودینزه برگزار خواهد شد روی نیمکت بنشینند.

دیدگاه‌ها