کد خبر : 2075410 | 17 مهر 1403 ساعت 14:12 | 20.5K بازدید | 16 دیدگاه

بایرن به سیم آخر زد: بالاترین دستمزد برای موسیالا

باشگاه بایرن مونیخ تمام تلاشش را برای متقاعد کردن جمال موسیالا و حفظ او در این تیم به کار گرفته است.

بایرن به سیم آخر زد: بالاترین دستمزد برای موسیالا

به گزارش "ورزش سه"، موسیالا بدون شک یکی از ستاره‌های درخشان ترکیب بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در چند سال گذشته بود و بسیاری از فوتبال دوستان و کارشناسان معتقد هستند که این بازیکن می‌تواند به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شود و چند باشگاه بزرگ هم علاقه زیادی به جذب او دارند.

قرارداد این ستاره جوان با بایرن مونیخ در تابستان ۲۰۲۶ به اتمام خواهد رسید اما مدیران این باشگاه در چند هفته اخیر به صورت جدی به دنبال این هستند که بتوانند قرارداد جدیدی را هرچه زودتر با او امضا کنند تا نگرانی خاصی از بابت دریافت پیشنهادات وسوسه برانگیز سایر باشگاه‌ها توسط او نداشته باشند.

مدیران بایرن پیش از این تایید کرده بودند که مذاکرات با این بازیکن در حال انجام است اما حالا اسکای اسپورت آلمان مدعی شده است که این باشگاه تمام توانش را برای متقاعد کردن این بازیکن ۲۱ ساله به کار گرفته و پیشنهادی هنگفت و جذاب را برای امضای قراردادی طولانی مدت به او ارائه کرده است.

در حال حاضر هری کین بیشترین دستمزد را با دریافت ۲۵ میلیون یورو در هر فصل در بایرن دریافت می‌کند و این باشگاه آماده است تا مبلغی مشابه را به موسیالا پرداخت کند تا او هم قراردادش را تا سال ۲۰۲۹ یا ۲۰۳۰ به امضا برساند که شاید رد کردن این پیشنهاد برای هر بازیکنی کار دشواری باشد و بایرن هم به خوبی از این موضوع مطلع است.

دیدگاه‌ها