کد خبر : 2075407 | 17 مهر 1403 ساعت 13:58 | 14.5K بازدید | 10 دیدگاه

تئو این بار قسر در نرفت

تنش در میلان: توبیخ برای سرپیچی از دستور مربی

تئو هرناندز، مدافع کناری فرانسوی، به دلیل کارت قرمزی که مقابل فیورنتینا دریافت کرد و نیز سرپیچی از دستور فونسکا، از سوی باشگاه جریمه شده است.

تنش در میلان: توبیخ برای سرپیچی از دستور مربی

به گزارش "ورزش سه"، قبل از اخراج، تئو یک پنالتی را هم از دست داد، در حالی که طبق دستور مربی قرار نبود او پنالتی را بزند. بنابراین او دستورات پائولو فونسکا را نادیده گرفت و به همین دلیل نیز جریمه شده است.

بعد از شکست برابر فیورنتینا، اوضاع در میلان بار دیگر خوب نیست. میلان فصل را به هیچ وجه خوب شروع نکرده و اختلافات بین مربی و برخی بزرگان تیم مطلوب نبوده است. با اعلام گاتزتا دلو اسپورت، میلان در ساعات اخیر تئو هرناندز، یکی از مهم‌ترین بازیکنان خود، را به دلیل اخراج مقابل فیورنتینا و سرپیچی از دستور مربی جریمه کرد.

2081145

این چیزی بود که خود فونسکا در پایان بازی اعلام کرد: «پنالتی را باید پولیسیچ می‌زد و نمی‌دانم چرا تئو پشت توپ قرار گرفت. این چیزی نیست که ما در مورد آن صحبت کرده بودیم.»

تئو قبل از این نیز یک بار حاشیه‌ساز شده بود. او در کولینگ برک بازی با لاتزیو، همراه با لیائو حاضر نشد در بحث فنی مربی با تیم شرکت کند. آنجا باشگاه میلان تصمیم گرفت هر دو بازیکن را تبرئه کند، اما اکنون تئو را جریمه کرده است.

دیدگاه‌ها