کد خبر : 2075406 | 17 مهر 1403 ساعت 13:50 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

نقش کلیدی اندونگ در بهترین خط دفاعی لیگ؛

دیوار سنگالی لیگ برتر، صادره از آبی‌ها (عکس)

مدافع سنگالی گل‌ گهر نمایش موثری در فصل جدید برای موفقیت تیمش داشته است.

دیوار سنگالی لیگ برتر، صادره از آبی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل‌ گهر سیرجان در شرایطی پنج مسابقه اخیرش را برگزار کرده که اتفاق مهمی در این مدت برای آنها رقم خورده و علاوه بر اینکه هیچ شکستی در پنج بازی پیاپی نداشتند، بلکه هیچ گلی هم دریافت نکردند که نمایش خوب عثمان اندونگ در خط دفاعی، بی‌تاثیر در چنین موضوعی نبوده است.

عثمان اندونگ که در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به‌عنوان یکی از خریدهای مهم استقلال خوزستان به فوتبال ایران آمد، در دور برگشت فصل قبل نمایش درخشانی در راه بقای تیمش در لیگ برتر داشت و علاوه بر عملکردش در خط دفاعی در 14 مسابقه، توانست سه گل هم برای جلوگیری از سقوط آبی‌ها بزند که حالا همین روند را در گل‌ گهر سیرجان نیز دنبال کرده است.

2092262

مدافع سنگالی گل‌ گهر سیرجان که یکی از خریدهای زودهنگام این باشگاه در تابستان بود، در 6 مسابقه این فصل تیمش در لیگ برتر به میدان رفته که عملکردش در خط دفاعی برای لقب «بهترین خط دفاع» بی‌تاثیر نبوده است.

اندونگ که قد و قامت بلند و سرعت بالایی دارد، کمک زیادی به گل‌ گهر برای ثبت پنج بازی بدون شکست و بدون گل خورده داشته که اگر خوش شانس بود، دو موقعیت جدی او در دیدار اخیرشان مقابل خیبر هم وارد دروازه می‌شد تا عملکردش بیش از این به چشم بیاید.

عکس: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها