کد خبر : 2075402 | 17 مهر 1403 ساعت 13:38 | 56.7K بازدید | 101 دیدگاه

همه چیز به ضرر ستاره برزیلی

رودریگو تهدید شد: جدایی از رئال، آخرین راه!

رودریگو روز به روز بیشتر به سمت نیمکت سوق داده می‌شود و در فصل جاری فقط یک بازی 90 دقیقه در میدان بوده است.

رودریگو تهدید شد: جدایی از رئال، آخرین راه!

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو از 11 مسابقه‌ای که در آن حضور داشته تنها یک بازی را به طور کامل در میدان بوده و حضورش در ترکیب به دلایلی چون تغییر سیستم، مصدومیت و... کاهش قابل توجهی داشته است.
دقیقه 70 بازی رئال مادرید و ویارئال در حال سپری شدن بود که کارلو آنچلوتی دستور داد تا اولین تغییرات در ترکیب انجام شوند.

دو تعویض همزمان بودند: کاماوینگا و امباپه بیرون آمدند و میلیتائو و رودریگو وارد شدند. دومی روز چهارشنبه در لیل بازی نکرده بود: او مشکلاتی از ناحیه کمر داشت که مانع از حضورش در زمین شد. به همین دلیل سرمربی ایتالیایی تصمیم گرفت شماره 11 در لیل به میدان نرود.

2092254

اما زمانی که تجربه تلخ لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید، رودریگو دید که چگونه دوباره روی نیمکت مقابل ویارئال کار را شروع کرد. این بار او هیچ مصدومیتی نداشت، اما تصمیم آنچلوتی برای استفاده از سیستم 2-4-4 و بازی با دو مهاجم سبب شد تا رودریگو نیمکت‌نشین شود. ویارئال بالانشین و با یک هفته استراحت به دلیل عدم شرکت در رقابت‌های اروپایی باعث شده بود تا کارلتو ریسک نکند.
در مجموع این فصل برای رودریگو خوب پیش نرفته است: او سه گل به ثمر رسانده است (مانند فصل گذشته اولین گل رئال مادرید در لیگ را به ثمر رساند) اما از 12 بازی‌ای که رئال انجام داده، فقط یک بازی 90 دقیقه در میدان بود، در اولین بازی لیگ مقابل مایورکا، جایی که او دقیقاً زننده اولین و تنها گل رئال مادرید در آن بازی بود.

در بقیه، و به جز این واقعیت که او مقابل لیل بازی نکرد، هیچ بازی دیگری را تمام نکرده است: در سوپرجام اروپا برابر آتالانتا 76 دقیقه و مقابل اشتوتگارت، در روز اول لیگ قهرمانان اروپا، 75 دقیقه در میدان بود. در 9 بازی لالیگا که به میدان رفته، 6 بار کار را از ابتدا شروع کرده و سه بار از روی نیمکت به زمین رفته است. رودریگو در مجموع 77 درصد از دقایق را در زمین بوده و ایده آنچلوتی برای استفاده از تنها دو مهاجم یعنی وینیسیوس و امباپه و چهار هافبک، به این معنی است که جایگاه رودریگو در رئال با یک تهدید واقعی روبرو شده است.

2092255

ستاره‌ای که در تابستان شایعات انتقالش به سیتی به گوش می‌رسید، با ادامه این روند جدایی از رئال را جدی‌تر از قبل بررسی خواهد کرد. باید دید در ادامه فصل وضعیت برای ستاره برزیلی چگونه پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها