کد خبر : 2075400 | 17 مهر 1403 ساعت 13:15 | 24.9K بازدید | 11 دیدگاه

بدترین روزهای یرمی پینو

روزگار مقصر مصدومیت کارواخال سیاه شد

مارسلینو، مربی ویارئال، از آزار و اذیت فراوان یرمی پینو در شبکه‌های اجتماعی حرف زد و به شکلی قاطع از بازیکن خود حمایت کرد.

روزگار مقصر مصدومیت کارواخال سیاه شد

به گزارش "ورزش سه"، یرمی پینو واقعا بدشانس است و به او لقب بدشگون‌ترین بازیکن فوتبال اسپانیا داده‌اند. او نقش اول دو مصدومیت رباط صلیبی کاپیتان‌های بارسا و رئال در تنها دو هفته بود. ابتدا تراشتگن و سپس دنی کارواخال که هر دو فصل را از دست دادند.

در حالی که پینو به این خاطر انتقاداتی را هم متوجه خود می‌بیند، بسیاری از جمله مارسلینو، مربی او در ویارئال، معتقدند هیچ تقصیری در این دو مصدومیت نداشته و به واقع نیز چنین بود.

مارسلینو در یک پیام ویدیویی و در حمایت از پینو گفت: «فقط یک احمق می‌تواند یرمی را مقصر بداند. او فردی بسیار مهربان است و خودش بعد از بازی مثل کارواخال ناراحت بود و پیگیر وضعیت او شد.»

2092252

مربی ویارئال در مورد آزار و اذیتی که یرمی پینو در فضای مجازی متحمل می‌شود، گفت: «روزهای سیاه و تلخی برای پینو است. فقط یک فرد شرور و احمق می‌تواند نشان دهد که یرمی در مصدومیت تاسف‌بار کارواخال تاثیری داشته است. در شبکه‌های اجتماعی هرکسی می‌تواند صحبت کند، دیگران را بدنام کند و مهملات بگوید ولی هرکسی که یرمی پینو را متهم به مقصر بودن در مصدومیت کارواخال می‌کند، در واقع خودش را بدنام می‌کند.»

مارسلینو در پایان گفت: «یرمی پینو پسری بسیار متفکر و فوق‌العاده دوست داشتنی است. او دوران بسیار بدی را سپری کرد زیرا در سالی که برایش بسیار مهم بود مصدومیت رباط صلیبی داشت و یورو 2024 را از دست داد. شما می‌توانید به زودی بهترین بازی‌های او را ببینید. او هم یک سال بسیار تلخ داشت ولی در نهایت به خوبی ریکاوری کرد.»

2092250

دیدگاه‌ها