کد خبر : 2075395 | 17 مهر 1403 ساعت 13:01 | 27.8K بازدید | 34 دیدگاه

درخواست فلیک از بارسا: دو خرید مهم در ژانویه

هانسی فلیک از مدیران بارسلونا خواسته است که یک وینگر و یک مدافع راست در پنجره زمستانی به خدمت بگیرند.

درخواست فلیک از بارسا: دو خرید مهم در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک در حالی به عنوان جانشین ژاوی هدایت بارسلونا را برعهده گرفت و روی نیمکت این تیم نشست که می‌دانست شرایط مالی این باشگاه چندان خوب نیست و باید با بازیکنانی که در اختیار دارد پیش برود اما امیدوار بود که بعضی از بازیکنان مدنظرش هم به فهرست اضافه شوند.

با این حال، شرایط اقتصادی بحرانی این باشگاه باعث شد که آنها تنها موفق به جذب دنی اولمو شوند و این مربی آلمانی هم که پیش از این چنین وضعیتی را پذیرفته بود بدون گلایه به کارش ادامه داد اما حالا منابع نزدیک به رختکن بارسا می‌گویند که او خواهان به خدمت گرفتن حداقل دو بازیکن در دو پست در پنجره زمستانی است.

روزنامه اسپورت خبر داده است که فلیک فکر می‌کند که بارسا به صورت جدی نیاز به جذب یک وینگر درجه یک دارد اما گزینه مهم‌تر برای او این است که بتواند یک مدافع راست را به خدمت بگیرد. او از عملکرد ژول کنده بسیار خوشحال و راضی است اما باور دارد که بارسا به یک بازیکن دیگر هم در این پست نیاز دارد.

گزینه‌های متفاوتی در این پست برای بارسا مطرح هستند که از بین آنها می‌توان به تیاگو سانتوس از لیل نام برد که یکی از بازیکنانی است که از مدتی قبل تحت نظر این باشگاه قرار داشت اما باید دید که شرایط مالی بارسا به آنها این اجازه را خواهد داد که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه دست به چنین خریدی بزنند یا خیر.

دیدگاه‌ها