کد خبر : 2075390 | 17 مهر 1403 ساعت 12:42 | 26.3K بازدید | 35 دیدگاه

بعد از دعوا با آرسنال: سکوت هالند بالاخره شکست

ارلینگ هالند پس از دیدار پر حاشیه و جنجالی برابر آرسنال بالاخره سکوتش را شکست.

بعد از دعوا با آرسنال: سکوت هالند بالاخره شکست

به گزارش "ورزش سه"، رقابت منچسترسیتی و آرسنال در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم همچنان ادامه دارد و دیدار این دو تیم که در ورزشگاه اتحاد برگزار شد با حواشی و تنش زیادی همراه بود و البته که ارلینگ هالند نقش پررنگ و مهمی در به وجود آمدن این درگیری و جنجال‌ها در این بازی ایفا کرد.

شاگردان پپ گواردیولا تا لحظات پایانی بازنده این بازی بودند اما موفق شدند گل مساوی را وارد دروازه حریف کنند و حرکات و رفتارهایی که هالند پس از به ثمر رسیدن این گل انجام داد باعث عصبانیت شدید هواداران آرسنال و همچنین ستاره‌های سابق این تیم و مطرح شدن انتقادهای تندی علیه او شد.

2084925

بسیاری از فوتبال‌دوستان و کاربران در شبکه‌های اجتماعی هم انتقادهایی را از رفتارهای این بازیکن در طول چند سال اخیر و به‌خصوص پس از پیوستنش به سیتی مطرح کرده بودند اما این ستاره نروژی ترجیح داد که در چند هفته اخیر سکوت کند و هیچ واکنشی به اتفاقات و اظهارات مطرح شده نداشته باشد.

اما هالند حالا پس از تقریبا یک ماه پستی را در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد و در آن نوشت: «هی بچه‌ها! فقط می‌خواستم از باشگاه و هواداران و همه برای حمایتی که در طول چند هفته اخیر از من داشتند تشکر کنم. اجازه دهید نگاهی رو به جلو داشته باشیم و روی چیزی که در پیش داریم تمرکز کنیم.»

دیدگاه‌ها