کد خبر : 2075388 | 17 مهر 1403 ساعت 12:39 | 34.7K بازدید | 2 دیدگاه

احکام انضباطی و نسخه پزشکی روی میز مسی‌ها؛

عجیب اما واقعی: مدعی لیگ برتر خلع سلاح شد

مس سونگون ورزقان از پرافتخارترین تیم فوتسال ایران و مدعی عنوان قهرمانی در شرایط کاملا عجیب و بغرنجی به مصاف سن ایچ ساوه خواهد رفت.

عجیب اما واقعی: مدعی لیگ برتر خلع سلاح شد

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفتم لیگ برتر در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ورق خواهد خورد و مس سونگون ورزقان از مدعیان همیشگی رقابت‌ها با سِیلی از مصدومیت‌ و محرومیت‌ها برابر مهمانش سن ایچ ساوه به میدان خواهد رفت. لاله‌های نارنجی در این مسابقه حمید بی‌غم، سرمربی خود را به علت محرومیت در اختیار ندارد و همچنین بهروز عظیمی، مهدی جاوید و فرهاد فخیم از دیگر غایبین بزرگ مسی‌ها به‌شمار می‌روند که باید از روی سکوها نمایش تیم‌شان را تماشا کنند. البته صبر کنید، لشگر مس سونگون سه مهره کلیدی دیگر هم از دست داده و محمد شجری، محمد نجف رنگی و بلال اسمعیلی به علت آسیب‌دیدگی قادر به همراهی تیم نخواهند بود.

مس سونگون، شکست‌ناپذیر و با چهار پیروزی و دو تساوی، شش هفته ابتدایی لیگ را پشت سر گذاشته است و تحت هدایت حمید بی‌غم از مربیان بزرگ فوتسال آمار و ارقام بسیار خوبی به جدول اعداد و کارنامه عملکرد چسبانده است. نمایش آن‌ها در مسابقه‌های قبلی نشان داده که خواهان سلطنت دوباره در فوتسال ایران هستند، اما به هر حال دیدار با تیم دردسرسازی همچون سن ایچ ساوه و غیبت ستاره‌هایش در این نبرد قطعا کار بی‌غم را سخت خواهد کرد.‌

2092234

اگرچه بازیکنان امید تیم مس سونگون، آینده‌دار و با استعداد هستند و بی‌غم که بارها پیش از آغاز لیگ در تمرینات رده پایه حضور پیدا کرده است، شناخت بسیار خوبی از آن‌ها دارد و اطمینان خاطر نسبت به بها دادن به آن‌ها داشته است.

بازیکن‌های مصدوم: محمد شجری، محمد نجف زنگی، بلال اسمعیلی

بازیکن‌های محروم: مهدی جاوید، بهروز عظیمی، فرهاد فخیم

مس فقط از چند بازیکن اصلی‌اش از جمله علی‌اصغر حسن‌زاده، مجتبی پارساپور، مهدی رستمی‌ها، علی صمیمی، روح‌الله ایثاری و مهدی مهدی خانی بهره می‌برد و مابقی بازیکنانش از سهمیه جوانان و امید خواهند بود.

تیم‌ مس سونگون ورزقان روز جمعه و از ساعت 16 در سالن پورشریفی تبریز به مصاف سن ایچ ساوه خواهد رفت.

2092236

دیدگاه‌ها