کد خبر : 2075387 | 17 مهر 1403 ساعت 12:40 | 13.4K بازدید | 3 دیدگاه

دووبیک، همانی که رم می‌خواست

ارلینگ هالند در کالچو: آقای گل اوج گرفت!

آرتم دووبیک بازی به بازی بهتر ثابت می‌کند چرا رم برای خرید او این همه اصرار داشت. گل آخر او گلی به سبک ارلینگ هالند بود.

ارلینگ هالند در کالچو: آقای گل اوج گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، آرتم دووبیک، آقای گل فصل قبل لالیگا، در تساوی رم در مونزا دوباره گلزنی کرد و حالا در 9 بازی 4 گل زده است بازی کردن در سه لیگ مختلف در سه سال گذشته، مهم نیست که چقدر با استعداد هستید، باور کنید اصلا کار آسانی نیست. این مورد آرتم دووبیک (27 ساله) است که سال گذشته پس از پیوستن به خیرونا از دنیپرو اوکراین، حالا فصل جدیدی در زندگی فوتبالی خود را در رما پشت سر می‌گذارد. پیش از این، همانطور که کارنامه‌اش نشان می‌دهد، او برای باشگاه دانمارکی میتیلند و بالتی مولداوی بازی می‌کرد.

مسئله اصلی این است که بعد از تابستان امسال که تیم ایتالیایی 30.5 میلیون به خیرونا پرداخت و او به یکی از ستاره‌های جدید سری آ تبدیل شد، به تدریج دارد با فوتبال فیزیکی‌تر و کمتر تکنیکی و ظریف (برعکس فوتبال اسپانیا) ایتالیا خو می‌گیرد.

2092237

و این امر یکشنبه گذشته در دوئل رم و مونزا (1-1) که در آن او یک گل به سبک ارلینگ هالند به ثمر رساند، مشهود بود. این بازیکن اوکراینی توپی را پشت به دروازه و در 30 متری دریافت کرد و پس از خلاصی از اولین مدافع خود، روبروی دروازه قرار گرفت. او با پای چپ توپ را به جلو برد، دو مدافع دیگر را نیز فریب داد و در نهایت نیز توپ را با یک ضربه دقیق به گل تبدیل کرد. قبل از آن، یک گل او به دلیل آفساید میلی‌متری مردود اعلام شده بود.

2092238

دووبیک چهارمین گل خود را در 9 بازی به ثمر رساند و نشان داد که در حال رسیدن به بهترین فرم خودش و تطابق با سیستم رم است. چیزی که آسان نبوده زیرا پس از چهار بازی لیگ، دانیله ده روسی، مربی‌ای که او را به پایتخت ایتالیا آورده بود، برکنار شد و ایوان یوریچ جانشینش شد.

2092239

آرتم دووبیک با شرایط خوبی به دومین فیفا دی فصل رفت و نشان داد که اگر به همین منوال ادامه دهد، در آینده می‌تواند تیم چهارمی نیز برای او وجود داشته باشد. یک تیم "بزرگتر" از رم که در آن به اوج فوتبالش برسد.

دیدگاه‌ها