کد خبر : 2075383 | 17 مهر 1403 ساعت 12:25 | 14.3K بازدید | 4 دیدگاه

او بعد از فیفا دی فیکس می‌شود

لواندوفسکی زمان اولین بازی شزنی را فاش کرد

روبرت لواندوسکی در اردوی تیم ملی لهستان پیش‌بینی کرد در اولین بازی بعد از فیفا دی برابر سویا شزنی می‌تواند برای بارسا به میدان برود.

لواندوفسکی زمان اولین بازی شزنی را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی پس از اینکه قهرمان اصلی پیروزی بارسا در زمین آلاوس لقب گرفت و با هت‌تریک خود باعث برتری آبی و اناری‌ها شد، در بهترین فرم ممکن برای همراهی لهستان راهی اردوی این تیم شد. او در جریان یک نشست خبری از وضعیت خودش و نیز ووژیک شزنی حرف زد.

لواندوفسکی اطمینان دارد که شزنی می‌تواند یک مهره تعیین کننده در فصل جاری باشد. گلری که به جای تراشتگن مصدوم جذب شد در حالی که اعلام بازنشستگی کرده بود.

لوا گفت: «وقتی بازیکن جدیدی وارد می‌شود، باید او را با جو رختکن آشنا کنید. در مورد ووژیک نیز همینطور است. او باید خیلی سریع به تجربه و روش زندگی جدیدش عادت کند.»

2092224

لواندوفسکی ادامه داد: «می‌توانم فاش کنم که قبل از اینکه شزنی یوونتوس را ترک کند، او به من گفت که تنها یک گزینه برای ادامه فوتبال دارد و آن پیوستن به بارسلونا است. او چه زمانی بازی می‌کند؟ فکر می‌کنم شادابی روحی ناشی از مدتی دور از فوتبال بودن در کنار دو هفته تمرین با آرامش در باشگاه برای او کافی خواهد بود. او بعد از فیفا دی آماده است برای بارسا بازی کند و مطمئنم بارها به ما کمک خواهد کرد.»

لواندوفسکی در مورد رکوردهای گلزنی تماشایی خود در این فصل (در 11 بازی 12 گل به ثمر رسانده و با 10 گل در 9 بازی لیگ بهترین گلزن است) گفت: «همه ما تمام تلاش خود را در زمین انجام می‌دهیم. من طبعا شانس بیشتری برای گلزنی دارم چون پاس‌های بیشتری دریافت می‌کنم. درخشش من نتیجه بازی خوب کل تیم است.»

دیدگاه‌ها