کد خبر : 2075366 | 17 مهر 1403 ساعت 11:11 | 4.9K بازدید | 3 دیدگاه

از المپیک تا همین الان: ستاره‌ای که هنوز درد می‌کشد!

لیبروی سرشناس تیم ملی والیبال لهستان همچنان مصدوم است.

از المپیک تا همین الان: ستاره‌ای که هنوز درد می‌کشد!

به گزارش "ورزش سه"، پاول زاتورسکی، لیبروی تیم ملی والیبال لهستان که در اواسط ست سوم نیمه‌نهایی المپیک بر اثر برخورد با مارسین یانوش در یکی از صحنه‌ها دچار مصدومیت شد، همچنان با این مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

این وضعیت همانطور که معلوم شد عواقب جدی داشت. آسیب دست او به حدی شد که والیبالیست برای مدت طولانی پس از بازی‌ها هیچ احساسی در انگشتان خود نداشت. فصل گذشته لیگ نیز برای زاتورسکی خوب پیش نرفت و این والیبالیست مدت‌ها با مشکلات لگن دست و پنجه نرم می‌کرد و خیلی از مسابقات را از دست داد.

بهترین بازیکن لیگ ملت‌های والیبال در فصل ۲۰۲۳ کماکان نتوانسته در این فصل برای آسکو رسوویا لهستان به میدان برود و این برای تیم توماس ساملوو مشکلات بزرگی را ایجاد کرده است.

این مربی فنلاندی درباره وضعیت لیبروی سرشناس خود گفت: "زاتورسکی در یکی از مسابقات پیش فصل بازی کرد، اما پس از آن دیدار دچار مشکل شد و الان  وضعیت سلامتی او باید تثبیت شود. مشکلات پاول مزمن است اما همه چیز نشان می‌دهد که او در مسیر درستی حرکت می‌کند. پس از یک دوره استراحت، او باید به آمادگی کامل ورزشی و فرم خوب بازگردد. با این حال، ما باید به یاد داشته باشیم که میشال پوترا دیگر لیبروی ما نیز بازی‌های بسیار خوبی انجام می‌دهد و ما همیشه می‌توانیم روی او حساب کنیم."

دیدگاه‌ها