کد خبر : 2075364 | 17 مهر 1403 ساعت 11:08 | 8.9K بازدید | 17 دیدگاه

قلعه‌نویی و تاج: باید مردم ایران را خوشحال کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی به ملی‌پوشان پیش از سفر ازبکستان روحیه دادند.

قلعه‌نویی و تاج: باید مردم ایران را خوشحال کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران که در چارچوب هفته سوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 باید با ازبکستان دیدار کند، صبح امروز تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد. بدرقه شاگردان قلعه‌نویی که حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و محمود اسلامیان مشاور فدراسیون انجام شد.

مهدی تاج در جمع ملی پوشان گفت: «همچون تمام بازی‌های ملی، دو دیدار مهم پیش‌روی ماست و باید تمام تلاش‌مان را به خرج دهیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم.»

در ادامه امیر قلعه‌نویی و مهدی تاج ضمن قدردانی متقابل از یکدیگر برای موفقیت تیم ملی آرزوی موفقیت کردند. قلعه‌نویی اظهار داشت: «برنامه‌ریزی و تلاش‌های جمعی فدراسیون فوتبال و تیم ملی باید به خوشحالی مردم و موفقیت ایران ختم شود و در کاری تیمی و گروهی این اتفاق شدنی است.»

تاج نیز تاکید کرد: «فدراسیون ١٧ تیم ملی دارد اما تیم ملی بزرگسالان ویترین فوتبال کشور است. واقعیت این است که آقای قلعه‌نویی در مدت حضور در تیم ملی هم خوب کار کرده و هم عملکرد خوبی داشته است. فدراسیون فوتبال هم تلاش کرده به وظایف خود برای پشتیبانی و حمایت از تیم ملی عمل کند.»

او خطاب به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی گفت: «بهترین کار دنیا این است که بتوانیم کسی را خوشحال کنیم. خدا به شما توانی داده که می‌توانید ٨۵ میلیون ایرانی را خوشحال کنید و این کار بسیار بزرگی است. ان‌شاءالله در این چند بازی برای ملت و خوشحالی مردم با لطف خدا و مدیریت سرمربی تیم ملی نتیجه بگیرید و مردم را خوشحال کنید.»

دیدگاه‌ها