کد خبر : 2075360 | 17 مهر 1403 ساعت 10:51 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل بازنده‌هایی که فقط با برد راضی می‌شوند

سایپا و پاس گرگان دو تیمی هستند که فقط این هفته برد می‌خواهند.

دوئل بازنده‌هایی که فقط با برد راضی می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران تیم سایپا تهران رو در روی پاس گرگان قرار خواهد گرفت. هر دو تیم بازی‌های هفته اول خود را در عین ناباوری باختند و حالا در هفته دوم فقط به بردن می‌اندیشند.

سایپا تهران که در این فصل با سرمربیگری محمد ترکاشوند پا به رقابت‌های لیگ گذاشته، با خرید‌های خوبی که داشته در حال حاضر یکی از مدعیان قهرمانی به‌شمار می‌رود. سایپایی‌ها در بازی اول لیگ اسیر بازی خوب امیرحسین ساداتی در تیم گیتی پسند اصفهان شدند و نتیجه را سه بر دو واگذار کردند.

در طرف دیگر پاس گرگان به عنوان تنها باشگاه نظامی والیبال ایران، یک تیم خوب را برای این فصل آماده کرده است. آنها با همین بازیکنانی که در اختیار دارند توانستند قهرمانی نظامیان جهان را از آن خود کنند.

در بازی قبل شاگردان عیسی سنگدوبینی در اردکان مقابل چادرملو با نتیجه نزدیک سه بر دو شکست خوردند و حالا در دومین بازی خارج از خانه خود در تهران به مصاف سایپا خواهند رفت. با توجه به مهره‌های خوبی که دو تیم دارند پیش‌بینی یک بازی جذاب و نزدیک می‌شود و باید دید ترکاشوند یا سنگدوبینی کدام یک اولین برد خود در این فصل از لیگ را کسب خواهند کرد.

ترکیب احتمالی سایپا تهران: فاضل پژومان، قاسم کارخانه، محمد حیدری، آرمین تشکری، متین احمدی، محمد بربست و محمدرضا حضرت‌پور

ترکیب احتمالی پاس گرگان: ابراهیم بزمونه، امیرحسن فرهادی، سلیم چپرلی، امیررضا سرلک، آرمان رحمانی، مهدی رضایی و حسین حاجی کلاته

داوران دیدار: مهدی نویدی (داور اول) میثم پارسه (داور دوم)

دیدگاه‌ها