کد خبر : 2075357 | 17 مهر 1403 ساعت 10:40 | 4.5K بازدید | 6 دیدگاه

مورد عجیب مس با محرم: ۲۶ بازی بدون یک پنالتی!

با ادامه اشتباهات تاثیرگذار داوری علیه مس رفسنجان بررسی بازی‌های این تیم در دوران حضور محرم نویدکیا نکات جالب و عجیبی را نشان می‌دهد.

مورد عجیب مس با محرم: ۲۶ بازی بدون یک پنالتی!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان از ابتدای نیم فصل گذشته تا امروز ۲۶ بازی با هدایت محرم نویدکیا به میدان رفته که در کمال تعجب در طول این ۲۶ مسابقه هیچ‌گاه به سود این تیم اعلام پنالتی نشده است!

مس در ۱۵ بازی لیگ فصل قبل، ۵ بازی جام حذفی و ۶ بازی لیگ این فصل با سرمربیگری نویدکیا برابر حریفانش قرار گرفته و در این بازی‌ها بارها تیم‌های رقیب مقابل شاگردان نویدکیا صاحب ضربه پنالتی شدند ازجمله پنالتی استقلال در جام حذفی، تراکتور در جام حذفی و آلومینیوم اراک در لیگ فصل جاری که هر سه ضربه با واکنش حامد لک مهار شد همچنین پنالتی بازی فینال جام حذفی مقابل سپاهان و پنالتی اخیر در بازی مقابل شمس‌آذر که هم در موقعیت آفساید گرفته شد و هم از نظر کارشناسان داوری پنالتی نبود.

باشگاه مس رفسنجان هفته گذشته هم با یک گل مقابل چادرملو شکست خورد در حالی که باز هم به گواه کارشناسان داوری در این صحنه ابتدا روی مدافع مس خطا اتفاق افتاد و باز هم تیم داوری توجهی به این صحنه نداشت.

این دو شکست یک بر صفر با اشتباه داوری دقیقا مشابه شکست در آخرین بازی فصل گذشته مقابل پرسپولیس است که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرخ‌پوشان در آن بازی هم با گل آفساید مس را شکست دادند.

عجایب داوری بازی‌های مس زمانی تکمیل می‌شود که می‌بینیم در ۶ بازی فصل جاری این تیم هیچ‌گاه از VAR استفاده نشده و با این وجود محرم نویدکیا مطابق عادت و کاراکتر همیشگی خودش با وجود این اشتباهات به داوران حمله نکرده و به دنبال بهانه‌جویی در نشست‌های خبری نیست.

دیدگاه‌ها