کد خبر : 2075350 | 17 مهر 1403 ساعت 10:10 | 27K بازدید | 4 دیدگاه

ژاپنی‌ها طوری با ما برخورد می‌کنند که انگار طلا هستیم!

لیگ والیبال ژاپن به لحاظ تکنیک از لیگ ایتالیا بسیار جلوتر است.

ژاپنی‌ها طوری با ما برخورد می‌کنند که انگار طلا هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو رچینه، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایتالیا که فصل قبل در تیم پیاچنزا ایتالیا توپ می‌زد و برای این فصل راهی تیم تورای آراوز شده صحبت‌های جالبی را در مورد تفاوت‌های لیگ ژاپن و ایتالیا کرد.

او ابتدا در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه ماجراجویی جدید شما در ژاپن چگونه پیش می‌رود گفت: "به خوبی شروع شد، من کمی پرتنش و عصبی بودم زیرا این اولین تجربه من به عنوان یک خارجی در کشوری است که کاملاً با کشور ما متفاوت است. اما تیم ما برای داشتن خارجی‌ها بسیار آماده است. آنها می‌دانند چگونه با تازه واردان برخورد کنند تا بازیکنان خارجی احساس کنند در خانه خود هستند. ژاپنی‌ها باعث می‌شوند شما هر چیزی را که می‌خواهید داشته باشید. آنها از شما طوری مراقبت می‌کنند که انگار شما طلا هستید، آنها به من زمان دادند تا با آرامش وارد شوم، ما با تیم‌های کره‌ای بازی دوستانه‌ای انجام دادیم، کم کم سطح تمرینات را بالاتر بردیم."

2092176

او در پاسخ به این سوال که چه چیزی در لیگ ژاپن نسبت به سوپرلیگای ایتالیا بیشتر شما را شگفت‌زده کرد گفت: "وارد شدن به تیم تورای آراوز پیچیده بود، همه چیز کاملاً متفاوت است. توپ ده برابر سریع‌تر می‌رود، فیزیک بدنی به اندازه سوپر لیگای ایتالیا نیست، همه چیز اینجا در ژاپن با تکنیک جبران می‌شود. دریافت و دفاع در بهترین حالت است. در بالاترین سطح، اگر در مسابقات قهرمانی ایتالیا برخی دریافت‌ها تعجب‌آمیز باشد، در اینجا توپ‌ها به خوبی به پاسور می‌رسد به طوری که پاسور خیلی کم برای پاس دادن جابه‌جا می‌شود."

آینده خارجی‌ها را در لیگ ژاپن چگونه می‌بینید؟ "از آنجایی که این فصل جای بیشتری برای خارجی‌ها باز شده است، این اتفاق می‌تواند باعث افزایش سطح مسابقات لیگ برتر والیبال ژاپن بشود."

در مورد تابستانی که به تازگی گذشت چه می‌توانید بگویید؟ "این یک تابستان طولانی، شدید و دشوار بود. من تا زمانی که لیست 13 نفره برای المپیک بیرون آمد، در تیم ملی والیبال ایتالیا بودم. تمام تلاشم را کردم، از کاری که کردم پشیمان نیستم. نشان دادم که می‌توانم به المپیک بروم."

دیدگاه‌ها