کد خبر : 2075349 | 17 مهر 1403 ساعت 10:06 | 27.8K بازدید | 26 دیدگاه

شکایت آگوئرو از بارسا: سه میلیون یورو غرامت!

سرخیو آگوئرو خواهان دریافت سه میلیون یورو غرامت از بارسلونا به دلیل فسخ قراردادش با این باشگاه است.

شکایت آگوئرو از بارسا: سه میلیون یورو غرامت!

به گزارش "ورزش سه"، آگوئرو پس از ۱۰ سال حضور درخشان در ترکیب منچسترسیتی تصمیم گرفت که در سال ۲۰۲۱ باشگاه را ترک کند و راهی بارسلونا شد تا به رویای پوشیدن پیراهن این تیم که آرزوی همیشگی او بود رنگ واقعیت ببخشد.

اما شرایط مطابق انتظار این بازیکن و مدیران و هواداران بارسلونا پیش نرفت و او خیلی زود به دلیل مشکل قلبی مجبور شد که از میادین دور شود و در نهایت اعلام شد که توانایی حضور دوباره در مستطیل سبز را نخواهد داشت و به همین دلیل باید پس از انجام تنها چند بازی بارسلونا را ترک کند.

1993896

او در طول این مدت بارها اعلام کرده بود که هوادار بارسا است و در گفت‌وگوهایش هم به وضوح این موضوع را نشان می‌داد اما حالا روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که آگوئرو شکایتی را علیه این باشگاه به ثبت رسانده و معتقد است که آنها باید سه میلیون یورو غرامت به او پرداخت کنند.

گفته می‌شود که شکایت این ستاره سابق بارسا در ژوئن ۲۰۲۴ مطرح شده اما هنوز فرصت رسیدگی به آن نرسیده و بارسلونا هم واکنشی به این موضوع نشان نداده است. آگوئرو به دلیل گزارش پزشکی مبنی بر ناتوانی در ادامه حضور در میادین مجبور به فسخ قرارداد با بارسا شد اما به نظر می‌رسد که به دنبال دریافت غرامتی به دلیل مشکلی که برای او در این تیم رخ داده است.

دیدگاه‌ها