کد خبر : 2075330 | 17 مهر 1403 ساعت 01:13 | 12.4K بازدید | 12 دیدگاه

خلیفه 20 ساله، هم‌تراز با گندوز و یوسوپوف؛

پدیده گلری ایران بالاتر از دروازه‌بانان ملی! (عکس)

دروازه‌بان جوان آلومینیوم اراک در رتبه دوم جدول برترین گلرهای فصل جدید لیگ برتر قرار دارد.

پدیده گلری ایران بالاتر از دروازه‌بانان ملی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدایی احمد گوهری از آلومینیوم اراک موجب شد تا احتمال برود سید مجتبی حسینی گلر جدید به‌عنوان دروازه‌بان اول برای تیمش جذب می‌کند ولی او تصمیم گرفت به محمد خلیفه که 20 سال سن دارد و سال گذشته خودش به این تیم آورد، فرصت بدهد و این گلر را در سطح اول فوتبال ایران محک بزن که تا کنون هم این حرکت سرمربی ایرالکو جواب داده است.

محمد خلیفه که دو فصل قبل در تمرینات پرسپولیس حضور داشت و گلر چهارم سرخ پوشان بود، در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با تصمیم مجتبی حسینی به آلومینیوم اراک آمد و سه بازی هم در نخستین فصل حضورش در ایرالکو انجام داد و مقابل نساجی، استقلال تهران و فولاد خوزستان به میدان رفت و یک کلین‌شیت داشت ولی فصل جدید برای او متفاوت دنبال شده است.

این دروازه‌بان 20 ساله که نمایش درخشانی در هفته‌های اخیر داشته، در هفت دیدار اخیرشان توانسته 4 کلین‌شیت داشته باشد تا در رده دوم جدول برترین گلرهای لیگ برتر در کنار الکسیس گندوز و اتکیر یوسوپوف قرار بگیرد و آمار جالب توجهی به ثبت برساند که بالاتر از تعداد کلین‌شیت گلرهای تیم ملی است.

2092157

خلیفه آخرین کلین‌شیت خود را در دیدار مقابل ذوب‌آهن و در جریان پیروزی چهار بر صفر تیمش در ورزشگاه فولادشهر داشت و توانست با دو واکنش تماشایی، دفع شوت‌های راه دور و خروج‌های مطمئن، به روند خوب خود ادامه بدهد و در لیگ برتر جلب توجه کند.

دیدگاه‌ها