کد خبر : 2075311 | 17 مهر 1403 ساعت 10:00 | 15K بازدید | 33 دیدگاه

آن موقع که بازی می‌کردم همین بود:

طباطبایی: شهریاری می‌خواهد خودش همه‌کاره باشد

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد رئیس هیئت مدیره استقلال صحبت کرد.

طباطبایی: شهریاری می‌خواهد خودش همه‌کاره باشد

به گزارش "ورزش سه"، هادی طباطبایی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگویی که با خبرنگار "ورزش سه" انجام داد نقدهای مستقیمی را به رئیس هیئت مدیره استقلال کرد و اعلام کرد که این تیم شده است شعبه دوم صبا و بسیاری از مشکلات این تیم را ریشه در تصمیمات مدیریت این تیم اعلام کرد.

ابتدای گفت‌وگو با شرح وضعیت کلی و دیدگاه پیشکسوت استقلال نسبت به شرایط این تیم شروع شد و طباطبایی گفت:

امسال استقلال روندخوبی در کل نداشت، یک سری از بازیکنان سابق تیم بدموقع به تیم اضافه می‌شوند و در نهایت بدون اینکه بتوانند کار خود را انجام دهند و شأن آنها حفظ شود از تیم جدا می‌شوند، این برای من جای سوال دارد تیمی که در هفته‌های آخر جام را از دست می‌دهد، این فصل با توجه به اینکه تیم قوی‌تری دارد، بعد از چند هفته مربی‌اش عوض می‌شود، من به جواد نکونام نقدهای فنی دارم، اما فقط به این شکل نیست که نود دقیقه مسابقه را فقط نگاه کنیم. یک سری اتفاقات و عوامل روی این نود دقیقه تاثیرگذار است. بازیکنان تیم اصلا تمرکز ندارند و اتفاقاتی که در سطح مدیریت برای باشگاه اتفاق افتاد، تاثیرگذار بود.

چه مسائلی؟ مشکلات مدیریتی در روند تیم تاثیر داشته؟

من اینطور فکر می‌کنم که مدیریت آنچه که باید را انجام نمی‌دهم و آن چیزی که دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند، این نکات منفی است که روی تیم تاثیر می‌گذارد، اینکه اعلام می‌کنند هر مربی که دلشان می‌خواهد میاورند، هر بازیکنی که دوست دارند جذب می‌کنند...

اشاره مستقیمی کردید به صحبت‌های احمد شهریاری بعد از شکست مقابل السد؟

بله، من به مدیرعامل باشگاه استقلال کاری ندارم، ایشان به لحاظ شخصیتی محترم، از لحاظ تخصصی به شما می‌گویم که فرشید سمیعی در حد باشگاه استقلال نیست، اصلا کاره‌ای هم نیست و کس دیگری دارد تیم را اداره می‌کند، استقلال شده صبا، این تیم با قدمت طولانی ملک شخصی شما نیست که به این شکل رفتار می‌کنید.

1458357

شما در دوران بازی خود بازیکن صبا بودید، این مسائل در آن تیم هم وجود داشت؟

در زمانی که فوتبال بازی می‌کردم هم ایشان دلشان می‌خواست در همه مسائل دخالت کنند، در آن زمان هم یک مدیرعامل گذاشته بودند اما مثل الان خودشان همه کاره بودند.

اضافه شدن سهراب بختیاری‌زاده را هم تحت تاثیر همین مسئله می‌دانید؟

قطعا ارتباط‌هایی که از گذشته بوده در این انتخاب تاثیرگذار بوده، من نمی‌گویم سهراب شایسته است یا نیست، دوست خوب من است اما نوع رفتار مدیریت به همین شکل است، در هیئت مدیره هم به همین شکل است که آدم‌هایی را پست‌های مختلف قرار می‌دهند که در نهایت حرف خودشون باشد، یک نفر را از رشته ورزشی دیگری آوردند داخل هیئت مدیره که در همان زمان هم در تیم صبا حضور داشت.

پس تاکید دارید که مجموعه تیم به شکلی چیده شده که شهریاری در رأس تمام امور قرار بگیرد؟

شما غیر از این تصور می‌کنید؟ با این فرمان اگر استقلال بخواد جلو برود اذیت خواهد شد، الان تیم بلاتکلیف است، چند هفته از لیگ گذشته و باید در این مقطع فصل تیم سروسامان می‌گرفت، الان زمان مناسبی است که تیم مشکلات را برطرف کند، مربی که موقت است و نمی‌دانند هستند یا نه، بازیکن نمی‌داند که سرمربی است، استقلال در بلاتکلیفی است.

دو احتمال درباره آینده استقلال وجود دارد: حضور فرهاد مجیدی یا سرمربی خارجی؛ به نظر شما کدام انتخاب صحیح‌تر است؟

من مسئولیتی ندارم و نظری در این مورد ندارم، نظر ما برای این آقایان اصلا اهمیتی ندارد. منتظر هستم بمانم چه اتفاقی رقم می‌خورد. بعید می‌دانم گزینه‌هایی که شما گفتید اصلا به این شکل اتفاقی رقم بخورد!

1458351

یعنی شما می‌گویید با کادرفعلی استقلال ادامه خواهد داد؟

نه به این شکل، ولی اجازه بدهید که زمان این مسئله را مشخص کند.

خیلی نسبت به مسائل با شک صحبت می‌کنید، آینده تیم را چطور می‌بینید؟

من حرفی که می‌زنم نقد منطقی است که انجام می‌دهم. حرف‌هایی که می‌زنم هم به چشم دیدم و شاید خیلی‌ها این زوایا را ندیدند، متاسفانه در فوتبال ما فقط نود دقیقه را می‌بینند اما موضوعات پشت پرده را نقد نمی‌کنند.

دیدگاه‌ها