کد خبر : 2075305 | 16 مهر 1403 ساعت 23:02 | 14.9K بازدید | 12 دیدگاه

آنتونیو کاسانو:

سراغ مورینیو و آلگری بروید پشیمان می‌شوید!

آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا، معقتد است دوران مربیگری ژوزه مورینیو و ماسیمیلیانو آلگری مدت‌ها پیش به پایان رسیده است.

سراغ مورینیو و آلگری بروید پشیمان می‌شوید!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا این روزها به منتقد اول چهره‌های مختلف دنیای فوتبال تبدیل شده و بعد از به کار بردن جملات جنجالی درمورد کریستیانو رونالدو، این بار به سراغ مربیان رفته و آنها را زیر بار انتقاد گرفته است.

او در گفت‌وگو با رسانه رم با انتقاد از عملکرد ژوزه مورینیو و ماسیملیانو آلگری توضیح داد: "باید قبول کنیم که دوران خیلی از مربی‌های حال حاضر فوتبال اروپا تمام شده و مورینیو و آلگری در صدر آنها قرار دارند. به نظرم از نظر فنی، دوران این دو نفر سال‌ها قبل به پایان رسیده و اگر تیمی در حال حاضر به دنبال آنها برود سخت در اشتباه است."

جالب آنکه کاسانو به مدت یک فصل در میلان زیر نظر آلگری کار کرده است. او درمورد آن دوران گفت: "باید اعتراف کنم که آلگری کوچک‌ترین تاثیری روی فوتبال من نداشت و چیزی از او یاد نگرفتم. اگرچه با مورینیو کار نکردم، اما نظرم در مورد او نیز همین است. آنها با وجود افتخارات زیادی که کسب کردند اما هیچ تاثیر به‌سزایی در تکامل فوتبال نداشتند."

1921008

عجیب آنکه کاسانو بعد از این انتقادات تند، به تمجید از مارچلو بیلسا پرداخت و در مورد سرمربی کنونی تیم ملی اروگوئه افزود: "به نظرم بیلسا مربی خیلی بهتری است، چرا که علی‌رغم اینکه جام‌های زیادی به دست نیاورده است اما فوتبالی که تیم‌هایش بازی می‌کنند بسیار جذاب و تاثیرگذار است."

دیدگاه‌ها