کد خبر : 2075302 | 16 مهر 1403 ساعت 22:48 | 6K بازدید | 94 دیدگاه

آمار عجیب تراکتور: بدون برد در خانه!

سه بازی خانگی این فصل تراکتور با دو باخت و یک تساوی همراه شده است.

آمار عجیب تراکتور: بدون برد در خانه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در شبی که تا آخرین دقایق نیمه اول با نتیجه 1-0 از حریف پیش بود، بعد از اخراج ایگور پوستونسکی، دو گل از حریف دریافت کرد و تیم فولاد نیز موفق شد تا پایان بازی پیروزی خود را حفظ کند و سه امتیاز حساس را به دست بیاورد و بالاتر از تراکتور در جدول بایستد.

با این حال این شکست برای تراکتور تلخی دیگری هم داشت. آنها در سومین میزبانی این فصل خود هم از کسب پیروزی ناکام ماندند و همچون دیدار قبلی برابر ذوب آهن شکست خوردند تا رکورد منفی عجیبی را در استادیوم یادگار از خود ثبت کرده باشند.

نکته جالب این است که تنها امتیاز خانگی تراکتور در هفته دوم و بازی با پرسپولیس رقم خورد. این در حالی است که تراکتور در دیدار با پرسپولیس هم از حریف پیش افتاد، اما نتوانست پیروزی خود را حفظ کند و از تیم ده نفره پرسپولیس گل خورد، آن هم در شرایطی که تعداد زیادی از تماشاگران را روی سکو به عنوان حامی خود می‌دید.

2092102

تراکتور که معمولا تیم پرقدرت در خانه بود و بیشتر در خارج از خانه شکست می‌خورد، این فصل خیبر، هوادار، سپاهان و مس رفسنجان را در خارج از خانه شکست داده، اما هنوز نتوانسته هواداران خود را در استادیوم یادگار خوشحال کند.

دیدگاه‌ها