کد خبر : 2075289 | 17 مهر 1403 ساعت 04:25 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

برای ما بازی نمی‌کند و به اردوی تیم ملی می‌رود!

عصبانیت طرفداران بیلبائو از رفتار نیکو ویلیامز

طرفداران اتلتیک بیلبائو از حضور نیکو ویلیامز مصدوم در اردوی تیم ملی اسپانیا عصبانی هستند.

عصبانیت طرفداران بیلبائو از رفتار نیکو ویلیامز

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک بیلبائو هفته‌ای متفاوت و بدون رقابت را پیش‌رو خواهد داشت. پس از هفته‌های سخت گذشته با شروع لیگ اروپا، شاگردان ارنستو والورده می‌توانند استراحت کنند.

در واقع، بازیکنان اتلتیکو روز دوشنبه تعطیل خواهند بود و روز سه‌شنبه به کمپ تمرینی بازخواهند گشت تا سه جلسه تمرین بین سه‌شنبه تا پنج‌شنبه را برگزار کرده و آخر هفته مجددا استراحت داشته باشند.

چهار نفر از بازیکنان تیم استراحت نخواهند کرد: الکس پادیلا، دعوت شده به اردوی تیم ملی زیر 23 ساله‌های مکزیک، ایناکی ویلیامز دعوت شده به اردوی غنا، و دنی ویویان و نیکو ویلیامز دعوت شده به اردوی اسپانیا.

نکته شگفت‌انگیز، دیدن نیکو ویلیامز در لاس روزاس است که امروز صبح بعد از غیبت در بازی مقابل خیرونا به دلیل مصدومیت از ناحیه پای چپ، به اردوی اسپانیا ملحق شد.

2092084

تصویری که به مذاق هواداران بیلبائو خوش نیامد و از اینکه نیکو ویلیامز به جای بازی کردن برای باشگاهش با وضعیتی که دارد به تیم ملی ملحق شده، عصبانی شدند.

وضعیت نیکو ویلیامز برای حضور در بازی‌های پیش رو مقابل دانمارک و صربستان مشخص نیست و او باید ابتدا مورد آزمایش پزشکان لاروخا قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها