کد خبر : 2075284 | 17 مهر 1403 ساعت 07:42 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراف پپ: پیشنهاد عربستان برای ادرسون کم بود

پپ گواردیولا می‌گوید پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه‌های عربستانی برای به خدمت گرفتن ادرسون کم بوده است.

اعتراف پپ: پیشنهاد عربستان برای ادرسون کم بود

به گزارش "ورزش سه"، ادرسون یکی از مهره‌های کلیدی منچسترسیتی در چند فصل اخیر بوده و نقش مهمی را در قهرمانی‌های این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در چهار فصل متوالی و همچنین قهرمانی آنها در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرده است.

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از سیتی و انتقالش به یکی از باشگاه‌های عربستانی به گوش می‌رسید اما این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت که به حضورش در این تیم ادامه دهد و این فصل هم در دروازه مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس و میدان برود.

گواردیولا در گفت‌وگو با اسکای درباره این ستاره برزیلی تیمش اظهار داشت: "ما دوست نداشتیم که ادرسون از جمع ما جدا شود. پیشنهاد رسمی هم ارائه نشد. البته صادقانه این است که پیشنهادی ارائه شد، اما دروازه‌بان تیمی که چهار دوره متوالی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورده قیمت بالایی دارد. در غیر این صورت نمی‌تواند از این باشگاه جدا شود. و این اتفاقی بود که رخ داد.

مشخص است که من نگران جدایی ادرسون بودم! او شخصیت مهمی در تیم ماست و ما خوش شانس هستیم که او را در کنارمان داریم. امیدوارم که او هم در این تیم خوشحال باشد. شما همیشه باید آماده باشید چون مشخص نیست که یک بازیکن تصمیم دارد از باشگاه جدا شود یا بماند."

2092075

دیدگاه‌ها