کد خبر : 2075272 | 17 مهر 1403 ساعت 06:42 | 38.2K بازدید | 49 دیدگاه

آمار می‌گوید: پرسپولیس آنقدر شوت زد تا برد!

از 14 شوت پرسپولیس فقط 4 شوت داخل چارچوب رفت، اما فاصله امید گل این تیم با حریفش قابل توجه بود.

آمار می‌گوید: پرسپولیس آنقدر شوت زد تا برد!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از همشهری، شنبه‌شب ورزشگاه تختی تهران بعد از مدت‌ها شاهد برگزاری یک بازی از لیگ برتر فوتبال ایران بود. این ورزشگاه که مدت‌ها بود هیچ مسابقه بزرگی را میزبانی نمی‌کرد، در شبی که هر دو تیم پرسپولیس و استقلال در تهران مسابقه داشتند به اجبار میزبان دیدار پرسپولیس و چادرملوی اردکان شد. 

گاریدو برای اولین بار یاسین سلمانی را در ترکیب اصلی قرار داده بود و پرسپولیسی‌ها امید داشتند با حضور همزمان اورونوف و یاسین چهره هجومی و جذابی خواهند داشت اما اورونوف قبل از شروع بازی کنار رفت و سلمانی هم اولین تعویضی پرسپولیس بود که در دقیقه 50 میدان را ترک کرد. با اینکه او با 2 پاس کلیدی طی همان 50 دقیقه چهره بدی هم نداشت.

قرمزها در جریان مسابقه هم سه مصدوم تحویل تیم پزشکی دادند؛ به جز اورونوف، سروش رفیعی که مصدومیت او ظاهرا جزئی است و حسین کنعانی‌زادگان که این یکی مصدومیت جدی دارد و تا یک ماه دیگر قادر به بازگشت نیست. رفتن کنعانی البته مصادف شد با بهبودی پورعلی‌گنجی و مرتضی در این مسابقه برای اولین بار در فصل جاری دقایقی بازی کرد.

تیم گاریدو در مصاف با چادرملو 68درصد مالکیت توپ داشت که رقم بسیار بالایی است و 563 پاس هم بین بازیکنان این تیم ردوبدل شد که دقیقا دوبرابر پاس‌های تیم حریف بود. دقت پاس در این تیم 81درصد و نکته مهم این بود که چادرملو در نبردهای تن‌به‌تن موفق‌تر از پرسپولیس عمل کرد؛ 52.4 در مقابل 47.6 درصد. پرسپولیس در طول 98 دقیقه بازی 14 شوت روانه دروازه حریف کرد که فقط 4 شوت این تیم داخل چارچوب بود.

2092059

در مقابل، اردکانی‌ها 5 بار شوت زدند که هیچ‌یک از این شوت‌ها داخل چارچوب قرار نگرفت. در واقع با برتری 4 بر صفر در شوت‌های داخل چارچوب و همچنین برتری 1.82 به 0.13 در زمینه ایجاد امید گل، پرسپولیس شایسته بردن این بازی با حداقل یک گل اختلاف بود. اما تیمی که فاصله امید گلش با پرسپولیس 1.69 بود تا دقیقه 96 با قرمزها مساوی پیش می‌رفت و بالاخره در این دقیقه تسلیم شد.

دیدگاه‌ها