کد خبر : 2075270 | 17 مهر 1403 ساعت 06:13 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

حمله قمی‌ها به عناوین قهرمانی رده پایه؛

نسل آینده فوتسال ایران در قم ساخته می‌شود

تیم هیئت فوتبال قم، به‌سان گذشته، با نتایج چشمگیر، موفقیت‌آمیز و با قهرمانی در رده‌های پایه یک بار دیگر در فوتسال ایران شروع به تولید بازیکنان بااستعداد کرد.

نسل آینده فوتسال ایران در قم ساخته می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قمی‌ها اخیرا برترین تیم پایه فوتسال ایران لقب گرفتند و تنها تیمی به شمار می‌روند که در پنج رده سنی و در بالاترین سطح باشگاهی فوتسال مشغول به خودنمایی هستند. هیات فوتبال قم چندی پیش برنده و قهرمان لیگ برتر نونهالان کشور شد و در رده سنی نوجوانان به جمع چهار تیم نهایی راه یافت که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند. مهمتر از همه، شکوفا شده‌ها در رده امید که هسته اصلی تیم بزرگسالان را نیز تشکیل می‌دهند، بدون شکست و با درخششی فوق العاده به محفل پایانی صعود کردند و برای دفاع از عنوان قهرمانی از شانس بسیار زیادی برخوردارند.

روحانی‌پور برجسته‌ترین بازیکن آن‌ها بوده است که پس از درخشش در لیگ برتر بزرگسالان، در رده امید توانایی‌هایش را بیشتر به رخ می‌کشد. باباییان که از پدیده‌های لیگ شماره می‌شود و دقایق ارزشمندی در زمان به میدان رفتنش برجای گذاشت، به عنوان کاپیتان تیمش را در سن امید رهبری می‌کند. در حالی که سنگ‌تراشان پس از عملکرد مطلوب در بالاترین سطح فوتسال ایران در دوئل تن به تن با هم‌سطح‌های خود غیرقابل کنترل ظاهر شده است. با وجود اینکه هیات فوتبال قم در لیگ برتر بزرگسالان شانسی برای قهرمانی ندارد، اما تولد دوباره آکادمی آن‌ها امیدی برای آینده را ایجاد می‌کند تا به کمال برسند. به این شرط که در حفظ جواهرات خود موفق عمل کنند.

2092052

در این فصل، جوان‌تر نقش مهم‌تری خواهند داشت. زیرا هفت بازیکن رده امید نقش کلیدی در تیم بزرگسالان دارند. روحانی‌پور خود را به عنوان یکی از آینده‌دارترین استعداد‌های جوان در فوتسال ایران معرفی کرده است و آزادانه بازی می‌کند. سنگ‌تراشان نیز راه را در این عرصه، پر از انرژی و درخشش سپری می‌کند. باباییان از فلنک‌های سرعتی و خوش قریحه‌ای است که می‌تواند در زمانی نه چندان دور بر سر تیترها نقش ببندد.

2092053

از زمانی که علی مسعودی مدیریت تیم‌ قمی با نام‌های متفاوت را در دست گرفت، آن‌ها همیشه مکانی مملو از استعدادها بودند و تیم‌های ملی پایه را در انحصار داشته‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد فرهاد کشاورز مربی جدید هیات فوتبال قم با گروهی از بازیکنان شگفت انگیز در لیگ برتر بزرگسالان چشم‌ها را گرد کند.

2092054

دیدگاه‌ها