کد خبر : 2075265 | 16 مهر 1403 ساعت 21:05 | 29.9K بازدید | 31 دیدگاه

اخراج زودهنگام ستاره سابق رئال از لیگ یونان!

کلود ماکلله، ستاره سابق رئال مادرید که یک ماه پیش به عنوان سرمربی آستراس یونان انتخاب شده بود، پس از سه بازی از هدایت این تیم برکنار شد.

اخراج زودهنگام ستاره سابق رئال از لیگ یونان!

به گزارش "ورزش سه"، کلود ماکلله ستاره سابق تیم‌های رئال مادرید و چلسی که به تازگی هدایت تیم آستراس تریپولیس را برعهده گرفته بود، پس از تنها یک ماه حضور روی نیمکت این تیم یونانی و به علت اختلاف نظر با مدیریت باشگاه از هدایت این تیم برکنار شد.

ماکلله از اواسط سپتامبر هدایت آستراس را برعهده گرفت و در سه بازی تیمش را هدایت کرد که موفق به کسب یک برد و دو مساوی شد و توانست شرایط بحرانی این تیم در جدول لیگ یونان را تا حد قابل توجهی بهبود ببخشد.

با وجود کسب نتایج خوب اما مدیران باشگاه آستراس به علت آنچه اختلاف نظر با سرمربی عنوان شد، تصمیم به قطع همکاری با ستاره سابق رئال مادرید گرفتند.

گفتنی است ماکلله کار مربیگری را از سال ۲۰۱۱‌ تا ۲۰۱۴ با دستیاری در پاری‌سن ژرمن آغاز کرد و سپس‌ به مدت نیم فصل هدایت باستیا را عهده‌دار شد. او سپس‌ از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ سکان دار نیمکت یوپن بلژیک شد و از آن سال تاکنون بیکار بود که سرانجام با پذیرفتن هدایت آستراس یونان به میادین بازگشت اما حالا بعد از تنها یک ماه از این تیم نیز جدا شد.

دیدگاه‌ها