کد خبر : 2075264 | 16 مهر 1403 ساعت 21:01 | 59.2K بازدید | 46 دیدگاه

بوژیدار رادوشویچ با عصا راه می‌رود! (عکس)

دروازه‌بان سابق پرسپولیس این روزها به دلیل مصدومیت شدید از میادین دور است.

بوژیدار رادوشویچ با عصا راه می‌رود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان تیم پرسپولیس که بعد از ترک اردوی پرسپولیس، این فصل راهی گوریتسا کرواسی شده، در دیدار چند هفته قبل تیمش مقابل هایدوک اسپلیت دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو شد و به همین دلیل زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد.

او در دقیقه 11 این بازی به دلیل آسیب شدید زمین را ترک کرد و جای خود را به دروازه‌بان دیگر این تیم داد و به حدی مصدوم شد که حالا بعد از چند هفته مجبور است با عصا حرکت کند و امکان تمرین هم ندارد.

رادوشویچ در حالی اردوی پرسپولیس را ترک کرد که با شکایت به فدراسیون جهانی فوتبال، در نهایت یک میلیون دلار اضافه از باشگاه پرسپولیس دریافت کرد و حالا با دستمزد اندک در تیم‌های لیگ کرواسی جابجا می‌شود.

بوژیدار، دروازه‌بان 35 ساله و سابق تیم پرسپولیس، پس از ترک اردوی قرمزها به واراژدین ملحق شد و حالا در دومین تجربه پیراهن گوریتسا را بر تن دارد. او باسابقه‌ترین بازیکن خارجی پرسپولیس و در عین حال پرافتخارترین بازیکن خارجی لیگ ایران محسوب می‌شود که البته این دستاوردها را اغلب با حضور روی نیمکت این تیم به دست آورد.

2092046

تمدید قرارداد سه ساله او از سوی محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس سبب شد تا او امکان بسیار خوبی برای فسخ یکطرفه با پرسپولیس و دریافت مطالبات خود در فیفا داشته باشد، او البته به دلیل عدم پرداخت قراردادش در دوران مدیرعامل بعدی (مجید صدری) توانست قرارداد را فسخ کند و باقیمانده آن را در فیفا بگیرد.

دیدگاه‌ها