کد خبر : 2075257 | 16 مهر 1403 ساعت 20:34 | 6.6K بازدید | 6 دیدگاه

اسپالتی علیه منتقدان فیفا: شجاع باشید و بهانه نیاورید!

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، معتقد است که مربیان از حجم بازیکنانی که در اختیار دارند به درستی استفاده نمی‌کنند.

اسپالتی علیه منتقدان فیفا: شجاع باشید و بهانه نیاورید!

به گزارش "ورزش سه"، لوچانو اسپالتی گفته که تقویم مسابقات فصل جدید هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند و تیم‌ها با 25 بازیکن، از "بهانه" اشباع بیش از حد مسابقات به عنوان مبنایی برای مدیریت ضعیف بازیکنان خود استفاده می‌کنند!

اسپالتی در نشست خبری درباره اعتراضات بازیکنان و مربیان به بازی‌های فشرده به دلیل برگزاری جام جهانی باشگاه‌ها در فصل آینده و احتمال اعتصاب بازیکنان در واکنش به تصمیم فیفا و یوفا گفت: "تیم‌هایی هستند که تجهیزات کمتری دارند و می‌توان درباره آن صحبت کرد. اما تیم‌های دیگری با 25 بازیکن وجود دارند که می‌توانند بیشتر بازی کنند. تمام حرف‌ها همیشه به یک چیز ختم می‌شود، یعنی می‌گویند بازیکنان تعویضی به خوبی شروع بازیکنان ترکیب اولیه عمل نکرده‌اند. ما نباید بهانه بیاوریم."

2092039

او می‌خواهد که تیم‌های بزرگ به بازیکنان جوان بیشتر میدان بدهند: "اینتر، یوونتوس و میلان بازیکنانی در اختیار دارند که امکان این را می‌دهد تا بازی‌های بیشتری انجام دهند. به نظرم، ما زیاد بازی نمی‌کنیم. باید این شهامت را داشته باشیم که به همه اجازه دهیم بازی کنند و این باعث می‌شود بازیکنانی که نیمکت نشین محسوب می‌شوند، یعنی بازیکنان جوان، پیشرفت کنند."

این مربی تیمش را برای بازی مقابل بلژیک و رژیم صهیونسیتی در لیگ ملت‌های اروپا آماده می‌کند. ایتالیا در دو بازی گذشته به برد دست پیدا کرده و بالاتر از فرانسه سه امتیازی، صدرنشین است.

دیدگاه‌ها