کد خبر : 2075254 | 16 مهر 1403 ساعت 20:20 | 3.5K بازدید | 27 دیدگاه

دشان: روی وضعیت امباپه ریسک نمی‌کنم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، می‌گوید علاقه‌ای به ریسک روی وضعیت کیلیان امباپه نداشته و به همین دلیل از او دعوت نکرده است.

دشان: روی وضعیت امباپه ریسک نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان روز دوشنبه دلیل غیبت کیلیان امباپه در تیم ملی فرانسه را در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال فرانسه توضیح داد.

کیلیان امباپه این هفته بدون مشکل برای رئال مادرید مقابل ویارئال بازی کرد، اما به اردوی فرانسه برای بازی مقابل رژیم صهیونسیتی و بلژیک دعوت نشد.

دشان درباره عدم دعوت از امباپه گفت: "ما باید منافع بازیکن را بدون اینکه او را در باشگاهش با مشکل مواجه کنیم، در اولویت قرار دهیم. فرض اولیه این است که منافع باشگاه‌ها و منافع تیم‌های ملی در مقطعی به طور اجتناب ناپذیری از هم جدا می‌‌شود و ما نباید فراموش کنیم که کارفرما باشگاه است، نه فدراسیون."

دشان درباره تصمیم امباپه و علاقه این بازیکن گفت: "مهمترین چیز علاقه بازیکن است و من به خوبی می‌دانم که او نمی‌خواهد با باشگاهش مبارزه کند. او همچنین نمی‌خواهد که علیه تیم ملی باشد."

2092036

دشان با بیان اینکه نمی‌خواهد روی امباپه معامله بزرگی انجام دهد گفت: "ما باید این تصمیمی را در ابعاد بزرگتری بررسی کنیم. نه تنها امباپه که درمورد تمام بازیکنان باید اینطور باشد. این درمورد تمام باشگاه‌ها صدق می‌کند. آن‌ها همیشه تمایلی به رفتن بازیکنان به تیم ملی و ریسک کردن نداشتند. من اینجا نیستم که ریسک کنم."

دیدگاه‌ها