کد خبر : 2075250 | 16 مهر 1403 ساعت 20:02 | 7.6K بازدید | 7 دیدگاه

شوماخر نمی‌توانست در عروسی دخترش باشد

یک جراح مغز آلمانی، شایعات حضور مایکل شوماخر در مراسم عروسی دخترش را غیرواقعی خواند.

شوماخر نمی‌توانست در عروسی دخترش باشد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که چندین رسانه انگلیسی به ویژه روزنامه و مجلات مدعی شدند که مایکل شوماخر قهرمان اسبق مسابقات رالی در مراسم عروسی دخترش که هفته گذشته در مایورکا برگزار شد حضور داشته است. جالب آنکه یکی از این رسانه‌ها پیش‌تر و در سال ۲۰۱۷ به علت نشر اطلاعات غلط مبنی بر راه رفتن دوباره شوماخر به ۵۰ هزار یورو غرامت جریمه شد، چرا که خانواده شوماخر از آنها شکایت کردند.

حالا و یک هفته بعد از ادعای حضور شوماخر در مراسم عروسی دخترش که هیچ عکسی از آن منتشر نشده است، یک جراح معروف آلمانی درخصوص احتمال حضور شوماخر در آن مراسم صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

دکتر یوسی پستی، جراح مغز و اعصاب و آسیب‌های مغزی در بیمارستان دانشگاه فنلاند، شک دارد که شوماخر به اندازه ای خوب و سرحال باشد که در مراسم عروسی شرکت کند.

او در این خصوص گفت: "براساس اطلاعات موجود، فکر نمی‌کنم شوماخر زندگی چندان فعالی داشته باشد. همه چیز نشان می‌دهد که حال او خوب نیست‌. به عنوان یک بیمار دائم البستری، اغلب افراد به قدری ضعیف و سفت می‌شوند که دیگر نمی‌شود آنها را از تخت بیرون آورد. این یک دلیل کاملا پزشکی در این مورد است."

این متخصص آلمانی اعتراف کرد که در چند سال اخیر هیچ اطلاعاتی از وضعیت شوماخر به دستش نرسیده و مدعی شد به جز خانواده‌اش، هیچ کس دیگری اطلاعات چندانی از او ندارد. او در مورد احتمال بهبودی مجدد شوماخر اضافه کرد: "به طور معمول، بیماران آنچه را که می‌توانند تا دو سال بهبود دهند، بهبود می‌دهند و سطح آن مشخص می‌شود. من از منبع موثقی شنیدن که شوماخر تنها توان تکان دادن چشم‌هایش را دارد و از آن طریق با دیگران ارتباط می‌گیرد.

او همچنین مدعی شد آسیب‌های مغزی منجر به این می‌شوند که بیمار به جز خانواده‌اش تمایل به ارتباط برقرار کردن با هیچکس را نداشته باشد. تازه اگر بخواهد همان ارتباط چشمی را با خانواده برقرار کند."

دیدگاه‌ها