کد خبر : 2075247 | 16 مهر 1403 ساعت 19:57 | 3.5K بازدید | 6 دیدگاه

رسمی: تمدید قرارداد بلندمدت مدافع لیورپول

باشگاه لیورپول تایید کرد قرارداد جرل کوانسا تمدید شده است.

رسمی: تمدید قرارداد بلندمدت مدافع لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، جرل کوانسا قرارداد بلندمدت جدیدی با باشگاه لیورپول امضا کرده است. این مدافع میانی 21 ساله که در سن 5 سالگی به آکادمی لیورپول‌ ملحق شد، برای مدت بیشتری در این باشگاه ماندنی شده است.

کوانسا پس از تمدید قراردادش به سایت رسمی لیورپول گفت: "نمی‌توانم خوشحالی بیشتری از آنچه در این لحظه تجربه می‌کنم را تصور کنم. به نظرم لیورپول‌ بهترین باشگاه جهان است و می‌توانم در آن پیشرفت کنم و بازیکن بهتری شوم. همچنین از نظر من همبازیانم، که می‌خواهم سخت کار کنم و به حرف‌هایشان گوش کنم، در حال حاضر بهترین‌های جهان هستند. به همین دلیل، همان‌طور که گفتم، احتمالاً جایی بهتر از لیورپول برای من وجود ندارد."

این مدافع پس از پیشرفت در رده‌های جوانان قرمزها و به دست آوردن تجربیات باارزشی که به صورت قرضی در بریستول راورز حضور داشت، فصل گذشته از یک دوران موفقیت‌آمیز با لیورپول لذت برد.

2092028

کوانسا پس از اولین بازی به عنوان بازیکن تعویضی در برد خارج از خانه مقابل نیوکسل در آگوست 2023، فصل 24-2023 را با 33 بازی و مدال قهرمانی جام اتحادیه، به پایان رساند.

کوانسا همچنین برای تیم زیر 21 ساله‌های انگلیس بازی کرده و در فهرست موقت تیم ملی بزرگسالان برای یورو 2024 قرار گرفت.

کوانسا با خوشحالی از تمدید قرارداد را لیورپول گفت: "فقط می‌خواهم به تلاش برای بهتر شدن در زمین تمرین ادامه دهم و پیشرفت کنم. سعی دارم به تلاش برای یادگیری ادامه دهم و امیدوارم با تجربه بازیکنان قدیمی برای کسب عناوین بزرگ تلاش کنیم."

دیدگاه‌ها