کد خبر : 2075236 | 16 مهر 1403 ساعت 18:45 | 7.4K بازدید | 15 دیدگاه

لواندوفسکی: با فلیک بهتریم و خیلی خوب بازی می‌کنیم

روبرت لواندوفسکی، کاپیتان تیم ملی لهستان، در نشست خبری به سوالاتی درمورد وضعیت خودش در بارسلونا، کریستیانو رونالدو و همین‌طور وویچک شزنی صحبت کرد.

لواندوفسکی: با فلیک بهتریم و خیلی خوب بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، در اولین روز از اردوی تیم ملی لهستان قبل از دیدار مقابل پرتغال و کرواسی در لیگ ملت‌های اروپا، روبرت لواندوفسکی در یک کنفرانس مطبوعاتی حضور داشت و به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد.

ابتدا از کاپیتان تیم ملی لهستان در مورد عملکرد عالی او در گلزنی‌اش برای بارسلونا سوال شد و او گفت:"در سال‌های اخیر فوتبال تغییر کرده، فیزیکی و جزئی‌تر شده است. هر امتیازی برای یک تیم مهم است. به عنوان یک تیم موقعیت‌های بیشتری داریم و گل‌های بیشتری می‌زنیم. فصل گذشته روی فرم بدنم کار کردم و در نیم فصل دوم جواب داد.

همین فصل هم از مزایای آن بهره می‌برم. تمامی بازیکنان‌ بارسلونا در زمین زیر نظر هانسی فلیک بهتر به نظر می‌رسیم. ما موقعیت‌های بیشتری ایجاد می‌کنیم. شانس بیشتری برای گلزنی و اعتماد به نفس بیشتری دارم چون می‌دانم که فصلی بسیار طولانی در پیش است و هنوز مصدومان زیادی داریم."

از لواندوفسکی در مورد انتقال وویچک شزنی به بارسلونا سوال شد. او در این مورد گفت:"وقتی بازیکن جدیدی به تیم می‌آید، باید همه چیز را به او نشان دهید و وویچک به من گفت که تنها به خاطر بارسلونا حاضر است از بازنشستگی‌ منصرف شود.

2092005

از کاپیتان لهستان در مورد دو بازی بعدی لیگ ملت‌ها، مقابل پرتغال و کرواسی در لیگ ملت‌های اروپا و همچنین کریستیانو رونالدو سوال شد. لواندوفسکی اینطور پاسخ داد: "پرتغال در سطح بالایی قرار دارد. می‌دانیم که چه نوع بازیکنانی در آنجا بازی می‌کنند و چقدر دوست دارند توپ را در اختیار داشته باشند. کرواسی هم تیم بزرگی است و آن را در خانه‌اش نشان داد. چند نکته در بازی با کرواسی جواب نداد، بنابراین الان باید عملکرد متفاوتی داشته باشیم. الان دو سه جلسه تمرینی دیگر داریم و می‌توانیم خیلی چیزها را تمرین کنیم.

من همچنین از کارهایی که کریستیانو رونالدو برای فوتبال انجام داده، مطلع هستم. اینکه او چقدر به پیشرفت فوتبال کمک کرده است. رونالدو بارها سطح را تغییر داده است اما این بازی لهستان و پرتغال است و ما مقابل یک تیم قرار داریم.

در نهایت لواندوفسکی در مورد وویچک شزنی و گرژگورز کریچویاک صحبت کرد که پیش از بازی با پرتغال در 12 اکتبر از هواداران خداحافظی خواهند کرد. لواندوفسکی درباره خداحافظی‌‌ دو هم‌تیمی قدیمی‌اش گفت: "شزنی 84 بازی در تیم ملی انجام داد در حالی که کریچوویاک صد بازی انجام داد. خداحافظی‌ کردن با کسانی که مدت‌ها با هم بودید، گفتید و خندیدید، دوازده سال در تیم ملی بازی کردید و حالا می‌خواهند خداحافظی‌‌ کنند، مشکل است، اما اوضاع اینگونه است. ما و هواداران قطعا برای این دو دو خداحافظی آبرومندانه‌ای خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها