کد خبر : 2075235 | 16 مهر 1403 ساعت 18:40 | 9.1K بازدید | 19 دیدگاه

استقلال با سهراب هم بدنساز ندارد!

در کادرفنی استقلال همچنان جای خالی یک مربی بدنساز احساس می‌شود.

استقلال با سهراب هم بدنساز ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حواشی دوران سرمربیگری جواد نکونام در استقلال مربوط به مربی بدنساز اسپانیایی این تیم بود. یوسو سسما هر چند وقت یک بار به خاطر مسائل قراردادی خود قهر می‌کرد و امسال هم قرارداد این مربی از ابتدای فصل ثبت نشد تا او مدت زیادی غایب باشد و در نهایت قید ادامه فعالیت در استقلال را بزند.

جواد نکونام در مدت فعالیت خود در فصل جاری به همراه محمد نوازی امور بدنسازی تیم را جلو برد و حالا با جدایی نکونام هم کادرفنی استقلال مربی بدنساز ندارد!

با وجود انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت و ادامه فعالیت محمد نوازی و بهزاد غلامپور، در کادرفنی آبی‌ها هنوز کمبود یک مربی بدنساز احساس می‌شود.

مدیران استقلال در صدد هستند تا سرمربی جدید و خارجی تیم را هرچه سریع‌تر انتخاب کنند، اما بعید است تا روز چهارشنبه که تمرینات از سر گرفته می‌شود، خبری از حضور سرمربی جدید شود. در این شرایط با توجه به وقفه به وجود آمده در لیگ برتر نیاز به انجام تمرینات بدنی برای حفظ شرایط جسمانی بازیکنان است.

در این شرایط استقلال با سهراب بختیاری‌زاده از روز چهارشنبه بدون حضور مربی بدنساز کارش را دنبال می‌کند و به نظر می‌رسد همچنان باید شاهد انجام امور بدنی توسط محمد نوازی و هماهنگی بختیاری‌زاده باشیم.

دیدگاه‌ها