کد خبر : 2075224 | 17 مهر 1403 ساعت 04:10 | 12.3K بازدید | 3 دیدگاه

پسر رونالدو با پیراهن ستاره یونایتد درس می‌خواند (عکس)

پسر کریستیانو رونالدو ظاهراً آلخاندرو گارناچو، ستاره منچستریونایتد، را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده است.

پسر رونالدو با پیراهن ستاره یونایتد درس می‌خواند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، الخاندرو گارناچو یکی از بازیکنان محبوب منچستریونایتد است و کریستیانو رونالدو جونیور پیراهن این بازیکن را برای انجام تکالیف خود به تن کرده است.

این وینگر 20 ساله سابقه بازی کمتری از رونالدو در الدترافورد دارد و با وجود اینکه با لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند، هرگز علاقه خود به رونالدو را پنهان نکرده است.

گارناچو رونالدو را الگوی خود می‌داند و به نظر می‌رسد که پسر رونالدو هم این بازیکن جوان را به عنوان الگوی خودش انتخاب کرده است.

جورجینا رودریگز، همسر رونالدو، تصویری را در شبکه‌های اجتماعی از کریستیانو جونیور به اشتراک گذاشته که در حال انجام دادن تکالیف مدرسه خود است. در این عکس دیده می‌شود که پسر نوجوان رونالدو پیراهن شماره 17 گارناچو در یونایتد را به تن دارد.

2091990

طرفداران یونایتد صحبت‌هایی را در مورد احتمال درخشش بیشتر گارناچوی 20 ساله در آینده دارند که شاید به شماره 7 افسانه‌ای شیاطین سرخ به عنوان میراث رونالدو دست پیدا کند.

کریستیانو جونیور ممکن است روزی این شانس را پیدا کند که خودش در یونایتد بازی کند چون در حال حاضر در آکادمی باشگاه النصر عملکرد رو به رشدی داشته است.

دیدگاه‌ها