کد خبر : 2075215 | 16 مهر 1403 ساعت 16:47 | 6.7K بازدید | 4 دیدگاه

اتفاق عجیب در والیبال ترکیه: انصراف قهرمان از لیگ

اتفاقی عجیب برای باشگاه آرکاس اسپور ازمیر رخ داده است.

اتفاق عجیب در والیبال ترکیه: انصراف قهرمان از لیگ

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرکاس اسپور ازمیر که هفته گذشته توانست عنوان قهرمانی سوپرجام ترکیه را کسب کند با انتشار بیانیه‌ای غافلگیر کننده خبر از انصراف این باشگاه از تیم‌داری در لیگ برتر از سال آینده داد.

این باشگاه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "آرکاس به عنوان یک باشگاه ورزشی، همیشه کمک به توسعه والیبال ترکیه و حمایت از رشد استعدادهای جوان را به عنوان یکی از بزرگترین ماموریت‌های خود در نظر گرفته بوده است. امروز می‌خواهیم یک تصمیم مهم در مورد آینده باشگاه خود با شما در میان بگذاریم. باشگاه ورزشی آرکاس از فصل ۲۰۲۵/۲۶ تصمیم گرفت از حضور در لیگ برتر ترکیه کناره‌گیری کند و راه خود را در لیگ یک ادامه دهد. این تصمیم کاملاً در راستای هدف ما برای تمرکز بر رشد استعدادهای جوان اتخاذ شد و با تمایل به انتقال اعتبارات بیشتر به توسعه مدارس جوانان و ورزش توجیه می‌شود. هدف ما نه تنها دستیابی به موفقیت در زمین، بلکه پرورش نسل‌های جدید است که مزایای بلندمدتی برای ورزش ترکیه به ارمغان می‌آورد. مایلیم از همه حامیان مالی، هواداران، ورزشکاران و کارکنان خود که ما را باور و حمایت کردند تشکر کنیم."

باشگاه آرکاس اسپور ازمیر در این فصل با سرمربیگری گلن هوگ کانادایی و داشتن گئورگی گروزر آلمانی یکی از مدعیان این لیگ محسوب می‌شود. این باشگاه از سال ۲۰۰۰ تشکیل شد و توانست چهار بار به عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال ترکیه دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها