کد خبر : 2075213 | 16 مهر 1403 ساعت 16:41 | 4.6K بازدید | 3 دیدگاه

به این کلین‌شیت نیاز داشتیم

رضایی: شمس آذر دوباره شگفتی‌ساز می‌شود

دروازه‌بان شمس آذر دومین کلین‌شیت لیگ برتری خود را هم ثبت کرد تا اکنون با امیدواری و اهداف بزرگتری لیگ را دنبال کند.

رضایی: شمس آذر دوباره شگفتی‌ساز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر موفق شد در رفسنجان مقابل مس به برتری دست یابد و محمدامین رضایی توانست دومین کلین‌شیت پیاپی خود در ترکیب این تیم را این بار با کسب برد به پایان برساند.

او درباره بازی مقابل مس رفسنجان گفت: کاملا انگیزه دستیابی به برد در این بازی در روحیه و چهره بازیکنان و نوع تمریناتمان مشخص بود. باید این طلسم شکسته می‌شد و فرقی نمی‌کرد این هفته چه رقیبی مقابل ما قرار گیرد و تنها برد می‌خواستیم و این موضوع را دنبال می‌کردیم.

وی ادامه داد: بازی قطعا سختی بود. برای ما و تیم حریف که تنها پیروزی می‌توانست راضی کننده باشد، یک بازی سخت تصور می‌شد و هر دو تیم نیز با این هدف یک بازی تماشاگرپسند را ارائه کردند. البته الحق که روند شمس آذر با آقای دقیقی همیشه همین بوده و هیچ‌وقت ضد فوتبال و نمایش دفاعی نداشتیم و این موضوع را در دیدارهای قبلی هم دیدید. شاید اگر با هدف حداقل امتیاز برابر رقبا حاضر می‌شدیم امتیازات بیشتری هم داشتیم اما یک فوتبال هجومی و تماشاگرپسند همیشه در دستور آقای دقیقی برای بازیکنان بوده. خیلی از این برد خوشحالیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

2069106

رضایی درباره ثبت دومین کلین‌شیت خود در لیگ برتر نیز گفت: در بازی قبلی هم دروازه ما بسته ماند. شاید این برای یک گلر راضی کننده باشد اما قطعا وقتی شما برنده می‌وید همه چیز چند برابر لذت‌بخش می‌شود. جایی هستم که تمام توانم را برای موفقیت تیم قرار می‌دهم و مهمترین اتفاق نه شخصی که تیمی خواهد بود و امیدوارم همیشه به نتیجه برسیم. با این حال مس تیم خطرناکی بود و به این کلین‌شیت برای خودباوری بیشتر و کسب نتیجه نیاز داشتیم و با یک کار تیمی بزرگ به آن دست پیدا کردیم.

وی درباره وضعیت شمس آذر در ادامه مسیر نیز گفت: خودم در فصل گذشته علاقه زیادی به شمس آذر داشتم. همین موضوع هم مرا ترغیب به حضور در این تیم کرد. قطعا بار دیگر تیم موفق فصل گذشته خواهیم شد. از شگفتی‌سازی هم رد خواهیم شد و به نتیجه مدنظر می‌رسیم.

دیدگاه‌ها