کد خبر : 2075206 | 16 مهر 1403 ساعت 16:07 | 15.1K بازدید | 14 دیدگاه

رسما تایید شد: پوگبا از ژانویه 2025 برمی‌گردد

محرومیت 4 ساله پل پوگبا پس از رای دادگاه تجدید نظر رسما کاهش یافت.

رسما تایید شد: پوگبا از ژانویه 2025 برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، دادگاه حکمیت ورزش (CAS) تایید کرد که محرومیت چهار ساله پل پوگبا به دلیل جرایم دوپینگ به 18 ماه کاهش یافته است.

هافبک یوونتوس در ماه فوریه امسال از سوی آژانس ملی مبارزه با دوپینگ ایتالیا با این محرومیت و جریمه 5 هزار یورویی مواجه شد. این محرومیت به دلیل مثبت شدن مواد دوپینگی در آزمایش بازیکن فرانسوی تایید شد.

با این حال، پوگبا از این تصمیم به CAS درخواست تجدید نظر کرد، که اکنون اعلام شده محرومیت او به 18 ماه کاهش یافته است. دادخواست او در تاریخ 11 سپتامبر 2023 ثبت شده بود.

در نتیجه، بازیکن فرانسوی برای شروع تمرینات در سال جدید میلادی مشکلی نخواهد داشت و می‌تواند در اواسط مارس به میادین بازگردد. همچنین جریمه نقدی او هم رد شده است.

2091962

در بیانیه‌ای، CAS فاش کرد که دلایل آن‌ها برای این تصمیم ناشی از این باور است که آزمایش مثبت پوگبا "عمدی نبوده و نتیجه مصرف اشتباه مکملی است که توسط یک پزشک در فلوریدا به او ارائه شده است."

با این حال، با توجه به نقش پوگبا به عنوان یک بازیکن، این دادگاه تشخیص داد که او کاملاً بی‌تقصیر نیست و اگرچه محرومیت او کاهش یافته، اما کاملا تبرئه نشده و باید 18 ماه محرومیت را به صورت کامل سپری کند.

بر اساس گزارش‌ها در ایتالیا، یوونتوس در حال مذاکره با ایجنت این بازیکن در مورد فسخ قرارداد است که به او اجازه می‌دهد به دنبال باشگاه جدیدی باشد.

دیدگاه‌ها