کد خبر : 2075203 | 16 مهر 1403 ساعت 15:52 | 14.9K بازدید | 8 دیدگاه

کاپیتان استقلال بی‌خیال جنجال‌ها در اردوی تیم ملی

سیدحسین حسینی پس از انجام یک مصاحبه جنجالی علیه مدیریت باشگاه، به اردوی تیم ملی اضافه شد.

کاپیتان استقلال بی‌خیال جنجال‌ها در اردوی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال، بار دیگر به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده است. او که پیش از این نیز تجربه حضور در تیم ملی را داشته، این بار با شانس اندکی برای حضور در ترکیب اصلی به اردوی ملی‌پوشان پیوسته است. با وجود رقابت شدید میان دروازه‌بانان حاضر در اردو، حسینی به سختی تلاش می‌کند تا نظر امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی را تغییر دهد و جایگاه مناسبی در ترکیب ایران پیدا کند.

حسینی امروز به اردو ملحق شد و برای دیدارهای حساس پیش رو آماده می‌شود. تیم ملی ایران قرار است در دو بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ازبکستان و قطر به میدان برود و حسینی امیدوار است که بتواند در تمرینات، نمایش درخشانی از خود ارائه دهد و اعتماد سرمربی را جلب کند. هرچند حضور او در ترکیب اصلی قطعی به نظر نمی‌رسد، اما او همچنان با انگیزه بالا به تمرینات ادامه می‌دهد.

2091029

ملی‌پوشان فردا با پرواز اختصاصی راهی تاشکند می‌شوند تا مقابل تیم ملی ازبکستان قرار بگیرند. باید دید که انتخاب امیر قلعه‌نویی برای گلر شماره یک تیم ملی چه زمانی تغییر خواهد کرد و حسینی می‌تواند در درون دروازه قرار بگیرد یا خیر. پس از بازگشت به ایران، تیم ملی در شهر مشهد به مصاف قطر خواهد رفت و حسینی امیدوار است که اگر در بازی با ازبکستان فرصت حضور نیافت، در دیدار مقابل قطر بتواند به میدان برود و نقش مهمی در موفقیت تیم ملی ایفا کند.

دیدگاه‌ها