کد خبر : 2075188 | 16 مهر 1403 ساعت 15:14 | 37.3K بازدید | 67 دیدگاه

او در پاریس ترسناک‌تر بود

کلافگی در رئال: امباپه قلابی را خریدیم!

خبرنگار ال‌چیرینگیتو بعد از بازی با ویارئال به میان هوادران رئال مادرید رفت و نظرشان در مورد عملکرد امباپه را پرسید. نظراتی که بسیار جالب بود.

کلافگی در رئال: امباپه قلابی را خریدیم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از ورود به رئال به عنوان خرید کهکشانی امباپه هنوز نتوانسته بازی هایی که در پی اس جی و تیم ملی فرانسه ارائه می داد را برای رئال مادرید نشان دهد. واقعیت در زمین چیز دیگری است. اگرچه آمار گلزنی او خوب است، اما عملکردش در مجموع پایین تر از انتظار بوده است.

علی‌رغم زدن 7 گل در 11 بازی، توقع هواداران رئال از شماره 9 خود بسیار بیشتر است و این در ال‌چیرینگیتو مشخص شد. شاید بهترین بازی او برابر آلاوس بود که تماشایی ترین گل خود را روی همکاری با جود بلینگام زد.

2091936

خبرنگار ال‌چیرینگیتو بعد از برتری 2-0 رئال مادرید برابر ویارئال بین هواداران مادریدی رفت و از آنها در مورد امباپه پرسید. یکی از هواداران گفت: «این امباپه واقعی نیست و انتظاری که از او داشتیم برآورده نشده است. من سبک بازی او را خیلی دوست ندارم. سال گذشته بدون او ما خیلی بهتر بازی کردیم.»

2091939

دیگری گفت: «نمی‌دانم، احتمالا کمی دیر با او قرارداد امضا کردیم و او دیگر بازیکن سابق نیست. او هنوز به سطحی که باید در رئال مادرید بازی کند، نرسیده است.»

یک هوادار دیگر گفت: «امباپه ضعیف است و شور و هیجان قبل را ندارد. من جرقه‌ای در او نمی‌بینم. او مثل روزهایش در پاریس نیست و باید دید بعد از فیفا دی چطور می‌شود.»

2091938

یکی دیگر از هواداران گفت: «او هنوز انگار در رئال کارش را شروع نکرده، ببینیم بیدار می‌شود یا نه. امباپه در پی اس جی ترسناک‌تر بود. انگار این امباپه قلابی است.»

2091937

به وضوح مشخص بود که هواداران رئال انتظار دیگری از امباپه داشتند که حداقل تا اینجای فصل برآورده نشده است.

دیدگاه‌ها