کد خبر : 2075184 | 16 مهر 1403 ساعت 14:58 | 12.6K بازدید | 23 دیدگاه

فریادهای از ته دل رحمتی مقابل استقلال (عکس)

مهدی رحمتی تلاش زیادی کرد که تیمش را مقابل استقلال به بازی برگرداند اما گل دقایق پایانی مهدی گودرزی هم دردی را از آنها دوا نکرد.

فریادهای از ته دل رحمتی مقابل استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در این هفته در شرایطی مقابل هوادار تهران قرار گرفت که فاصله امتیازی دو تیم در جدول تنها دو امتیاز بود و هر دو تیم نیاز مبرمی به پیروزی برای خروج از بحران داشتند. البته استقلال یک بازی کمتر دارد و با پیروزی دو بر یک مقابل هوادار شرایط بهتری با هدایت سهراب بختیاری‌زاده در جدول پیدا کرد.

اما با شکست دو بر یک هوادار وضعیت این تیم کمی نگران کننده شد. آنها در چهارمین فصل حضور در لیگ برتر در حالی که سومین نماینده پایتخت در لیگ بعد از پرسپولیس و استقلال هستند وضعیت خوبی در جدول ندارند و با سه امتیاز از هفت مسابقه قعرنشین هستند.

البته هواداری‌ها عملکرد بدی مقابل استقلال نداشتند و شاید اگر در دقیقه 6 به سودشان در صحنه مشکوک به هند سیلوا پنالتی اعلام می‌شد و خط دفاعی این تیم با اشتباه مهلک گل دوم را تقدیم حریف نمی‌کرد، آنها می‌توانستند با حداقل امتیاز زمین را ترک کنند.

حالا مهدی رحمتی چالش بسیار جدی و سختی دارد. فریادهای او مقابل تیم مورد علاقه‌اش، استقلال برای نجات هوادار کارساز نشد و او با تیم جوان خود باید از نظر فنی و روانی پیشرفت کند تا بتواند در ادامه فصل از قعر جدول فاصله بگیرد و از منطقه سقوط خارج شوند. حالا رحمتی تعطیلات فیفادی را پیش رو دارد و باید دید در این فرصت می‌تواند شوک مثبت به تیم خود وارد کند یا خیر.

2091925
2091926

دیدگاه‌ها