کد خبر : 2075183 | 16 مهر 1403 ساعت 14:51 | 18.9K بازدید | 37 دیدگاه

چهارمین کلین‌شیت گلر جوان

پنیا بهتر از تراشتگن: کار شزنی سخت شد!

اینیاکی پنیا در بازی‌هایی که برای بارسا بعد از مصدومیت تراشتگن به میدان رفته، فقط در یک بازی دروازه‌اش باز شده است.

پنیا بهتر از تراشتگن: کار شزنی سخت شد!

به گزارش "ورزش سه"، پنیا دیروز اجازه نداد دروازه بارسا برابر آلاوس باز شود، همانطور که قبلاً مقابل یانگ بویز، ویارئال و ختافه این کار را انجام داد. او فقط مقابل اوساسونا گل خورد در حالی که تراشتگن از ابتدای فصل فقط یک بازی کلین‌شیت کرده بود.

با حضور شزنی در بارسلونا بدون اینکه در لیست بازیکنان برای بازی با آلاوس قرار بگیرد، ایناکی پنیا یک بار دیگر فیکس شد و دروازه‌اش را بسته نگه داشت (0-3). این چهارمین کلین‌شیت او بود: یانگ بویز (5-0)، ختافه (1-0) و ویارئال (1-5). برابر ویارئال گل را تراشتگن دریافت کرده بود. در شکست برابر اوساسونا (4-2) ولی دروازه پنیا 4 بار باز شد که البته در آنها مقصر نبود.

2090081

پنیا دیروز کار سختی داشت و در چندین موقعیت مجبور به مداخله شد. دو بار نیز دروازه بارسا باز شد ولی با دخالت VAR هر دو گل مردود اعلام شدند.

بعد از فیفا دی و با رسیدن شزنی به مرز آمادگی، فلیک باید تصمیم نهایی را بین پنیا و گلر لهستانی بگیرد. او هنوز نظر نهایی خود در این مورد را نداده است. آمارها که همگی به نفع گلر محصول لاماسیا هستند و مشخصا شزنی کار راحتی برای رسیدن به دروازه آبی و اناری‌ها نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها